niedziela, 4 czerwca 2017

Art - Żydzi Kontrolują Media



Żydzi Kontrolują Media !!!!!!!!!!!!!!!

Czyli wszystkie informacje są w rękach tych samych mediów, a reszta przepisuje i tłumaczy te same informacje i publikuje we wszystkich państwach świata. Wolność słowa ograniczona do minimum!

Żydowski dziennikarz Elad Nehorai opublikował na blogu gazety „The Times of Israel” ciekawy artykuł pod tytułem „Żydzi kontrolują media”, w którym podkreśla dominującą rolę Żydów również w kulturze.

Artykuł Elada Nehoraiego pojawił się na blogu dziennika „The Times of Israel” najpierw pod jego nazwiskiem, lecz po kilku godzinach imię autora zmieniono na Mannyego Friedmana, dodając adnotację, że jest to pseudonim autora wpisu. Zainteresowanie wzbudza już sam tytuł artykułu „Żydzi kontrolują media” („Jews DO control the media”), a równie kontrowersyjne jest jego treść.

Żydowski dziennikarz pisze w nim, że Żydzi są zabawną rasą, która chwali się każdym aktorem, reżyserem, muzykiem czy pisarzem żydowskiego pochodzenia. Jednocześnie, gdy padają oskarżenia, że Żydzi kontrolują media i Waszyngton, do akcji wkraczają media, a nawet zakładane specjalnie stowarzyszenia, mające za cel udowadnianie, że wcale tak nie jest. Nehorai podkreśla, iż takie zmasowane kampanie służą na ogół zniszczeniu, napiętnowaniu i zakwalifikowaniu zwolenników takich teorii jako antysemitów.

Żurnalista namawia jednak „żydowskich braci” do szczerości pisząc, że Żydzi kontrolują media, a osiem największych wytwórni filmowych należy do osób tej narodowości, a w branży filmowej roi się od aktorów, reżyserów i producentów żydowskiego pochodzenia. Nehorai przyznaje, iż „antysemici” mają dużo racji twierdząc, że Żydzi mają tendencję do działania na rzecz umacniania swojej pozycji i realizowania swoich interesów w innych krajach, za co spotykały ich w przeszłości prześladowania.

Największym konglomeratem medialnym w USA jest dziś Walt Disney Company, której prezesem i dyrektorem generalnym jest Michael Eisner, Żyd.

W skład imperium Disneya, na czele którego stoi człowiek opisywany przez jednego z analityków mediów jako „control freak” (osoba maniakalnie kontrolująca, narzucająca swe zdanie otoczeniu), wchodzą min. Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television, sieć kablowa z 14 mln abonentów, oraz dwie firmy produkujące filmy video. Jeśli chodzi o produkcję filmów fabularnych, Walt Disney Picture Group, na czele z Joe Roth'em (również Żydem), posiada Touchstone Pictures, Hollywood Pictures oraz Caravan Pictures. Disney jest również właścicielem Miramax Films, prowadzonego przez braci Weinstein.

Kiedy Disney Company była prowadzona przez rodzinę Disney, prezentującą chrześcijańskie, tradycyjne wartości, przed jej przejęciem przez Eisnera w 1984 roku, jej przekaz był zdrowy, przeznaczony dla całej rodziny.

Mimo iż w dalszym ciągu posiada ona prawa do Królewny Śnieżki, pod rządami Eisnera, firma rozszerzyła zakres swej produkcji o animowany seks oraz przemoc. Ponadto, koncern posiada 225 stacji towarzyszących w tanach Zjednoczonych a także jest właścicielem udziałów w kilku firmach telewizyjnych w Europie. Kablową telewizją ESPN, zależną od ABC, kieruje dyrektor generalny Steven Bornstein, Żyd.

Koncern posiada ponadto pakiet kontrolny w Lifetime Television, oraz telewizji kablowej Arts & Entertainment.

ABC Radio Network posiada jedenaście stacji AM (nadające na falach długich) oraz dziesięć stacji FM (fale krótkie) w dużych miastach takich jak Nowy Jork, Waszyngton, Los Angeles i ma ponad 3400 oddziałów. Chociaż w pierwszej kolejności jest to firma telekomunikacyjna, Capital Cities / ABC zarobiła również ponad 1 mld USD w 1994 roku jako wydawca prasy . Jest ona właścicielem siedmiu dzienników - Fairchild Publications, Chilton Publications oraz Diversified Publishing Group.

Time Warner, Inc, jest drugim co wielkości międzynarodowym lewiatanem medialnym. Prezesem zarządu jest Gerald Levin, Żyd. Zależna od Time Warner HBO, jest największą w USA siecią płatnej telewizji kablowej.

Warner Music, obecnie największa światowa wytwórnia muzyczna, posiada 50 firm, z których największą jest Warner Brothers Records, kierowaną przez Danny Goldberga. Stuart Hersch jest prezydentem Warnervision, części Warner Music zajmującej się produkcją video. Goldberg i Hersch są Żydami.

Warner Music od początku był promotorem „gangsta rapu”. Poprzez swoje zaangażowanie w Interscope Records, pomogła w popularyzacji gatunku, którego teksty w wyraźny sposób zachęcały czarnych do popełnienia aktów przemocy wobec białych. Oprócz telewizji kablowej oraz muzyki, Time Warner jest mocno zaangażowany w produkcję filmów fabularnych (Warner Brothers Studio) a także działalność wydawniczą. Time Warner posiada dział wydawniczy (redaktor naczelny Norman Pearlstine, będący Żydem) który jest największym w USA wydawcą tygodników i miesięczników (Time, Sports Illustrated, People, Fortune).

Kiedy Ted Turner, nie będący Żydem, w 1985 roku złożył ofertę zakupu CBS, w zarządach spółek medialnych w całym kraju wybuchła panika. Turner zarobił fortunę w reklamie, a następnie stworzył kanał informacyjny CNN, który odniósł niebywały sukces . Chociaż Turner zatrudniał na stanowiskach kierowniczych w CNN wielu Żydów, a samo CNN nigdy nie zajmowało publicznie stanowiska sprzecznego interesom żydowskim, jest to człowiek z dużym ego i silną osobowością i był uważany przez przewodniczącego William Paley (prawdziwe nazwisko Palinsky, Żyd ) i innych Żydów w CBS jako osoba nie dająca się kontrolować: wolny strzelec, który mógł w przyszłości obrócić się przeciwko nim.

Co więcej, żydowski reporter Daniel Schorr, który pracował dla Turnera, oświadczył publicznie, że jego były szef żywił osobistą niechęć do Żydów. Aby zablokować ofertę Turnera, kierownictwo CBS zaprosiło żydowskiego magnata w dziedzinie teatru, hotelarstwa, ubezpieczeń oraz produkcji papierosów, Laurence Tisch'a do rozpoczęcia „przyjaznego” przejęcia spółki, i od 1986 do 1995 roku Tisch był prezesem i dyrektorem generalnym CBS, usuwającym wszelkie nie-Żydowskie zagrożenia dla tejże firmy. Późniejsze starania Turnera, który próbował kupić główne sieci informacyjne, zostały zablokowane przez Time Warner Levina, który jest właścicielem prawie 20% akcji spółki, oraz posiada prawo veta w zarządzie.

Viacom Inc, na czele z Sumnerem Redstone (ur. Jako Murray Rothstein), Żydem, jest trzecią co do wielkości megakorporacją w USA z przychodami ponad 10 mld USD rocznie. Viacom, która produkuje i dystrybuuje programy telewizyjne w trzech największych sieciach kablowych, posiada 12 stacji telewizyjnych i 12 stacji radiowych. Produkuje filmy fabularne przez Paramount Pictures, na czele której stoi Sherry Lansing, Żydówka.

Część wydawnicza obejmuje Prentice Hall, Simon & Schuster, oraz Pocket Books. Dystrybuuje swe filmy przez ponad 4000 sklepów sieci Blockbuster. W Viacom twierdzą że są największym na świecie dostawcą programów poprzez Showtime, MTV, Nickelodeon, i wiele innych sieci. Od 1989 roku, MTV i Nickelodeon uzyskują coraz większe udziały w gronie najmłodszych odbiorców telewizji.
Pierwsze trzy, zdecydowanie największe firmy medialne są w rękach Żydów,i trudno uwierzyć jest że tak zdecydowany stopień kontroli udało się uzyskać w sposób niezamierzony, bez wspólnych uzgodnień z ich strony.    

Co wiemy na temat innych dużych firm medialnych? Numer cztery na liście to News Corporation Ruperta Murdocha , która jest właścicielem Fox Television i 20th Century Fox Films. Murdoch nie jest pochodzenia żydowskiego, ale Peter Chermin, szef studia filmowego Murdoch, nadzorujący jego produkcje telewizyjne, jest Żydem.

Numer pięć to japońskia Sony Corporation, której spółka córka w USA, Sony Corporation of America, jest prowadzona przez Michaela Schulhofa, Żyda. Alan Levine, inny Żyd, kieruje Sony Pictures. Większość telewizyjnych i filmowych spółek produkcyjnych, które nie są własnością największych korporacji są kontrolowane przez Żydów. Na przykład New World Entertainment, ogłoszona przez media jako jeden z największych „producentów niezależnych” jest w posiadaniu Ronalda Perelmana, Żyda.

Najbardziej znana z mniejszych firm medialnych, to Dreamworks SKG, firma ściśle koszerna. Dream Works została utworzona w 1994 r. pośród wielkiego szumu medialnego, przez potentata w branży muzycznej Davida Geffena, byłego prezesa Disney Pictures Jeffreya Katzenberga oraz reżysera Stevena Spielberga, którzy są Żydami.

Firma zajmuje się produkcją filmów fabularnych, filmów animowanych, programów telewizyjnych oraz nagrań muzycznych. Dwie inne duże wytwórnie, MCA i Universal Pictures, są własnością Seagram Company, Ltd. Prezesem Seagram, jest gigant w dziedzinie napojów alkoholowych Edgar Bronfman Jr, który jest także prezesem Światowego Kongresu Żydów.

Jak dobrze wiadomo,Żydzi kontrolują produkcję i dystrybucję filmów od momentu powstania przemysłu filmowego na początku lat 20 wieku. Ma to miejsce również obecnie. Filmy wyprodukowane przez pięć największych firm - Disney, Warner Brothers, Sony, Paramount (Viacom) oraz Universal (Seagram)-stanowiły 74 procent całkowitych wpływów z box-office w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 1995 r.

Wielka trójka w dziadzine transmisji telewizyjnej to ABC, CBS i NBC. Po konsolidacji imperiów medialnych, nie są to już samodzielne jednostki.

Nawet kiedy były niezależne, każde z nich było kontrolowane przez Żyda od momentu powstania: Leonard Goldenson kontrolował ABC, CBS najpierw William Paley, a następnie Lawrence Tisch, oraz NBC – najpierw David Sarnoff, a następnie przez jego syn Robert.

Przez okres kilkudziesięciu lat, sieci te zostały obsadzone od góry do dołu Żydami, oraz nie zmieniło się to nawet wtedy, gdy sieci te zostały wchłonięte przez inne korporacje.

Żydowska obecność w dziennikach telewizyjnych pozostaje wciąż bardzo silna. Jak już wspomniano, ABC jest zęścią Disney Company Eisner, a producentami wykonawczymi programów ABC News są oby będące Żydami: Victor Neufeld (20-20), Bob Reichbloom (Good Morning America) a także Rick Kaplan (World News Tonight).

CBS została niedawno zakupiona przez Westinghouse Electric Corporation. Niemniej jednak, człowiek wyznaczony przez Lawrence Tischa, Eric Ober pozostaje prezesem CBS News i jest Żydem.

W NBC, będącego obecnie własnością General Electric, prezesem NBC News jest Andrew Lack który jest Żydem, podobnie jak producenci wykonawczy Jeff Zucker (Today), Jeff Gralnick (NBC Nightly News) i Neal Shapiro (Dateline). Słowo drukowane, tuż po wiadomościach telewizyjnych i gazetach codziennych jest najbardziej wpływowym medium informacyjnym w Ameryce. Codziennie jest sprzedawane i czytane w USA ok. 60 milionów rożnych wydawnictw.

Miliony te są podzielone na około 1500 różnych publikacji. Można stwierdzić, że sama różnorodność gazet w całej Ameryce powinna zapewnić ochronę przed żydowską kontrolą oraz zniekształceniem rzeczywistości.

Jednak tak nie jest. Jest mniej niezależności, mniej konkurencji i mniej reprezentowania amerykańskich interesów niż przypadkowemu obserwatorowi mogłoby się by się wydawać. Dni, w których większość miast, a nawet miasteczek miało kilka niezależnych gazet, a w nich materiały publikowane przez miejscową ludność, blisko związanej w lokalnej wspólnocie dawno minęły. Dzisiaj większość „lokalnych” gazet jest własnością niewielkiej liczby dużych spółek kontrolowanych przez kierownictwo, które żyje i pracuje setki lub tysiące mil od miejsca wydawania gazety. Faktem jest, że tylko około 25 procent spośród wydawanych w USA 1500 gazet jest niezależną własnością, pozostałe 75 procent należy do multi -wydawnictw.

Jedynie nieliczne są wystarczająco duże, aby utrzymać niezależnych sprawozdawców poza ich własną społecznością, reszta zależna jest od kilku głównych agencji informacyjnych krajowych i międzynarodowych.

Imperium Newhouse należące do żydowskich braci Samuela i Donalda Newhouse stanowi przykład więcej niż braku prawdziwej konkurencji wśród dzienników amerykańskich, ilustruje także nienasycony apetyt Żydów do totalnej kontroli nad wszystkimi źródłami informacji.

Newhouses, posiada 26 dzienników, w tym kilka dużych i ważnych, takich jak Cleveland Dealer Plain, Newark Star-Ledger, oraz New Orleans Times-Picayune, największy w USA konglomerat wydawniczy - Random House i wszystkie spółki od niego zależne: Newhouse Broadcasting, składający się z 12 nadawczych stacji telewizyjnych i 87 telewizji kablowych, w tym niektóre z największych w kraju sieci kablowych, weekendowy dodatek Parade, w nakładzie ponad 22 milionów egzemplarzy,oraz dwa tuziny innych dużych magazynów, w tym New Yorker, Vogue, Madmoiselle, Glamour, Vanity Fair, Gentlemen's Quarterly, Self, House & Garden oraz wszystkich innych magazynów w całości będących własnością grupy Conde Nast. To żydowskie imperium zostało założone przez Samuela Newhouse, imigranta z Rosji.

Posiadanie tak wielu gazet przez rodzinę Newhouse był w dużym stopniu możliwe poprzez fakt, że gazety nie są utrzymywane finansowo przez czytelników, lecz przez reklamodawców. Przychody z reklamy – nie małe sumy ze sprzedaży gazety - w dużej mierze opłacają wynagrodzenia redaktorów oraz przynosi zysk właścicielowi. W przypadku, gdy duży reklamodawca w mieście zdecyduje się na promowanie tylko w jednej gazecie, uprzywilejowana gazeta będzie się rozwijać, a jego konkurent umrze. Od początku 20 wieku, kiedy to Żydzi stali dominująca siłą ekonomiczną w Ameryce, obserwuje się stały wzrost liczby amerykańskich gazet w rękach żydowskich, któremu towarzyszy stały spadek liczby konkurencyjnych gazet nieżydowskich - głównie w wyniku selektywnej polityki reklamowej.

Ponadto, nawet gazety posiadane wciąż przez nie-Żydów są tak bardzo uzależnione od wpływów z reklam Żydów, że ich polityka redakcyjna i relacje z wydarzeń w dużym stopniu ograniczane są przez żydowskie sympatie i antypatie.

Trzy żydowskie dzienniki

Wzrost żydowskiej kontroli nad gazetami w Ameryce charakteryzuje zwalczanie konkurencji i tworzenie lokalnych monopoli na rozpowszechnianie wiadomości i opinii. Możliwości Żydów wynikające z wykorzystania prasy jako instrument polityki żydowskiej najlepiej ilustruje przykład trzech najbardziej prestiżowych i wpływowych dzienników : The New York Times, Wall Street Journal i Washington Post, które nakreślają kierunki myślenia oraz kształtują opinię publiczną w dziedzinie polityki i ekonomii.

To te dzienniki decydują co jest newsem a co nie, na poziomie krajowym i międzynarodowym - one kreują wiadomości, inni po prostu je kopiują. I wszystkie trzy są w rękach żydowskich.

New York Times został założony w 1851 przez dwie osoby pochodzenia nie - żydowskiego, Raymonda i George Henry Jonesa. Po ich śmierci, został odkupiony w 1896 roku przez zamożnego wydawcę żydowskiego, Adolpha Ochsa. Jego prawnuk, Arthur Ochs Sulzberger Jr jest dyrektorem generalnym oraz wydawcą. Redaktorem naczelnym jest Max Frankel, a redaktor wykonawczym jest Joseph Lelyveld - obydwaj są Żydami. Rodzina Sulzberger jest także właścicielem, poprzez New York Times Co, 33 innych gazet, w tym „Boston Globe”, dwunastu czasopism, w tym „McCall & Family Circle”o nakładzie ok 5 mln egzemplarzy, siedmiu stacji radiowych i telewizyjnych; telewizji kablowych, oraz trzech spółek wydających książki.

New York Times News Service przekazuje wiadomości, historie a także zdjęcia z New York Times do 506 innych gazet, agencji informacyjnych i magazynów. Podobne działa The Washington Post, który poprzez kontrolowane przecieki z agencji rządowych w Waszyngtonie, śledzi na bieżąco sytuację w rządzie federalnym. The Washington Post podobnie New York Times,został złożony przez osoby pochodzenia nie-żydowskiego w 1877 roku przez Stilsona Hutchinsa, następnie został nabyty od niego w 1905 roku przez Johna McLeana, a później odziedziczył go Edward McLean. W czerwcu 1933 roku, w obliczu Wielkiej Depresji, gazeta została zmuszona do bankructwa, i zakupiona na aukcji upadłościowej przez Eugene Meyera, finansistę pochodzenia żydowskiego. The Washington Post jest prowadzony obecnie przez Katherine Meyer Graham, córkę Eugene Meyera, która dzieży również stanowiska redaktora naczelnego oraz dyrektora generalnego Washington Post Co. The Washington Co ma odziały w innych mediach -gazetach, telewizji i czasopismach, z których najbardziej szanowanym jest nr.2 wśród amerykańskich tygodników - Newsweek.

Wall Street Journal, który sprzedaje się w nakładzie 1,8 miliona egzemplarzy dziennie, jest własnością Dow Jones & Company Inc, korporację z Nowego Jorku, które wydaje również 24 inne dzienniki oraz między innymi cotygodniowy tabloid finansowy Barron's. Dyrektorem generalnym jest Jones Kann, Żyd. Kann piastuje również stanowisko dyrektora i wydawcy The Wall Street Journal.

Większość innych nowojorskich gazet nie znajduje się w dużo lepszych rękach niż New York Times i The Wall Street Journal. New York Daily News jest własnością żydowskiego dewelopera Mortimera B. Zuckermana. The Village Voice jest prywatną własnością Leonarda Sterna, żydowskiego miliardera, właściciela firmy Hartz Mountain.

Inne mass-media

 Historia jest bardzo podobna w przypadku innych mediów - telewizji, radia,gazet. Weźmy na przykład tygodniki The Time, Newsweek, oraz US News and World Report. The Time, z tygodniowym nakładem ok 4,1 mln, jest wydawany przy wsparciu Time Warner Communications. Prezes Time Warner Communications, jak wspomniano powyżej, jest Gerald Levin, Żyd. Newsweek, jak wspomniano powyżej, jest wydawany przez Washington Post Company, której prezesem jest Żydówka Katherine Meyer Graham, a jego nakład wynosi ok 3.2 miliona egzemplarzy. US News & World Report,z tygodniowym nakładem 2,3 mln, jest własnością Mortimera Zuckermana, Żyda.

Zuckerman, jest także właścicielem Atlantic Monthly oraz nowojorskiego tabloidu - Daily News, który jest szóstą co wielkości gazetą w USA. Wśród książkowych gigantów wydawniczych również dominują żydzi . Trzy z sześciu największych wydawnictw w USA, zgodnie z Publisher & Weekly, są własnością lub też są kontrolowane przez Żydów. Są to; zajmująca pierwsze miejsce Random House (z wieloma spółkami zależnymi, w tym Crown Publishing Group), trzecie miejsce Simon & ; Schuster, szóste miejsce - Time Warner Trade Group (w tym Warner Books and Little, Brown). Innym wydawcą o szczególnym znaczeniu jest Western Publishing. Mimo że zajmuje tylko 13miejsce pod względem wielkości wśród wydawców w Stanach Zjednoczonych, zajmuje pierwsze miejsce wśród wydawców książek dla dzieci, posiada ponad 50 procent rynku. Jej prezesem jest Richard Snyder, Żyd, który zastąpił Richard Bernstein, również jest Żyda.

Efekt żydowskiej kontroli mediów
Takie są fakty na temat żydowskiej kontroli mediów w Ameryce. Każdy, kto spędzi kilka godzin w dużej bibliotece może zweryfikować ich prawdziwość. Autor ma nadzieję, że te niepokojące fakty zostaną udostępnione ogółowi.

Nie powinno się pozwolić ludziom którzy wierzą w prawdy wyrażone w Talmudzie, aby ustalili co ludzie mają czytać lub oglądać, a w efekcie dać im moc kształtowania naszych umysłów zgodnie z własnymi talmudyczni interesami, interesami, które jak wykazano, są diametralnie różne interesu narodu amerykańskiego. Pozwalając Żydom kontrolować wiadomości, rozrywkę, amerykanie dają im więcej niż tylko nadanie im decydującego wpływu na amerykański system polityczny oraz wirtualnej kontroli rządu, dają im również kontrole umysłów i dusz amerykańskich dzieci, których postawy i idee kształtuje żydowska telewizja i żydowskie filmy w większym stopniu niż rodzice, szkoły, lub jakiekolwiek inne wpływy.

Oto 6 największych światowych koncernów medialnych ujętych w sposób graficzny:
Link- http://www.theunjustmedia.com/Media/sixjews2.jpg

1. AOL Time Warner
W styczniu 2001 roku miała miejsce jedna z największych fuzji biznesowych w historii USA -America Online
(AOL) połączyła się z Time Warner , stając największą korporacją medialną na świecie
Koncern posiada Film i media;
12 firm, w tym Warner (Kaczor Duffy) oraz Hanna – Barbera (Scooby Doo)
Multipleksy kinowe w 12 rożnych krajach
Telewizja kablowa
29 oddziałów za granica (od Polski do Brazylii), w tym CNN oraz Time Warner Cable z 13 milionami klientów w USA
Wydawnictwa - 24 rożne wydawnictwa książkowe
Tygodniki - Time, Fortune oraz 33 inne tytuły, w sumie 120 milionów czytelników
Tematyczne parki rozrywki w 30 krajach
AOL i AOL International (14 krajów) - 27 milionów abonentów którzy spędzili niewiarygodną ilość 84% czasu w internecie, przeglądając tylko strony AOL – robiąc zakupy, poświęcając czas rozrywce, itd
Dodatkowo koncern posiada 24 marki książek oraz 52 wytwornie muzyczne

2.The Walt Disney Co
The Disney Channel – osiem krajów, kanał ESPN w ponad 165 krajach świata
5 tygodników oraz 4 dzienniki
Produkcja teatralna
Jedna z głównych telewizji w USA – ABC (10 telewizji i 29 stacji radiowych)
Tematyczne parki rozrywki – Disneyland w Los Angeles i Paryżu, Disney World na
Florydzie, studio MGM, 27 hoteli z 36 000 pokojami, dwa statki wycieczkowe Disney Books, 720 Disney Stores na świecie
Touchstone Pictures, Miramax, Buena Vista oraz cztery inne wytwornie filmowe

3.Bertelsmann AG
Angielski Channel 5, stacje radiowe i telewizyjne w całej Europie – 22 stacje telewizyjne i
18 radiowych, w tym RTL Group, największa firma telewizyjna w Europie, oraz dostawcy internetu
Największe światowe wydawnictwo – Random House, sprzedające ponad milion książek
dziennie w samym tylko USA, Club Books w Europie, główny wydawca książek naukowych
Bertelsmann Music Group (BMG) – działa w 54 krajach, posiada ponad 200 wytworni muzycznych
Działalność online – od Niemiec do Malezji
Tygodniki i magazyny – ponad 80 tytułów na siwcie

4.Viacom
Paramount, United Cinemas International, w joint-venture z Vivendi posiada 104 kina w
Europie, Japonii i Afryce Południowej
Blockbuster - największa siec wypożyczalni filmów w USA, 27 oddziałów na całym świecie
Ponad 2000 wydawanych rocznie tytułów książek
180 stacji radiowych w USA
Największa firma ogłoszeniowa na świecie
Właściciel CBS z 200 stacjami towarzyszącymi
MTV z 342 milionami odbiorców na całym świecie
VH1
Nicleodeon
Comedy Central

5.News Corporation
Fox News oraz 7 innych kanałów informacyjnych w USA
SKY oraz BskyB w Wielkiej Brytanii (razem 150 rożnych kanałów)
Star Services (300 milionów odbiorców w Azji )
Satelita telewizyjny Phoenix – obsługujący głownie Chiny
Serwisy w Indiach, Japonii, Indonezji, Nowej Zelandii, Ameryce Łacińskiej, Europie
Wydawnictwo Harper Collins Fox TV – największa w USA z 22 stacjami towarzyszącymi.
Dzienniki – The Times, New York Post, The Sun, Ponad 60 tytułów w Australii

6.Vivendi Universal
Universal Music Group – 22% światowego rynku muzycznego (Polygram, Motown), działa w 63 krajach Canal+ z 14 milionami abonentów w 11 krajach europejskich Universal Studios ma prawa do takich filmów jak „Policjanci z Miami”, „Kojak” Kina na całym świecie Właściciel dwóch głównych francuskich operatorów komórkowych, Vivendi Telecom, działa min w Polsce, Hiszpanii, Maroku, Węgrzech
5 parków tematycznych
60 wydawnictw

Proszę wziąć pod uwagę, iż tekst pochodzi prawdopodobnie z przełomu lat 1995/96, więc część danych może być nieaktualna.

Źródło: The Time of Israel i paranormalne.pl

Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy lub za brak odwagi w jej głoszeniu!

Źródło:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.