Żydzi Kontrolują Media !!!!!!!!!!!!!!!
Czyli
wszystkie informacje są w rękach tych samych mediów, a reszta przepisuje i
tłumaczy te same informacje i publikuje we wszystkich państwach świata. Wolność
słowa ograniczona do minimum!
Żydowski dziennikarz Elad
Nehorai opublikował na blogu gazety „The Times of Israel” ciekawy artykuł pod tytułem
„Żydzi kontrolują media”, w którym podkreśla dominującą rolę Żydów również w
kulturze.
Artykuł Elada Nehoraiego
pojawił się na blogu dziennika „The Times of Israel” najpierw pod jego
nazwiskiem, lecz po kilku godzinach imię autora zmieniono na Mannyego
Friedmana, dodając adnotację, że jest to pseudonim autora wpisu.
Zainteresowanie wzbudza już sam tytuł artykułu „Żydzi kontrolują media” („Jews
DO control the media”), a równie kontrowersyjne jest jego treść.
Żydowski dziennikarz
pisze w nim, że Żydzi są zabawną rasą, która chwali się każdym aktorem,
reżyserem, muzykiem czy pisarzem żydowskiego pochodzenia. Jednocześnie, gdy
padają oskarżenia, że Żydzi kontrolują media i Waszyngton, do akcji wkraczają
media, a nawet zakładane specjalnie stowarzyszenia, mające za cel udowadnianie,
że wcale tak nie jest. Nehorai podkreśla, iż takie zmasowane kampanie służą na
ogół zniszczeniu, napiętnowaniu i zakwalifikowaniu zwolenników takich teorii
jako antysemitów.
Żurnalista namawia
jednak „żydowskich braci” do szczerości pisząc, że Żydzi kontrolują media, a
osiem największych wytwórni filmowych należy do osób tej narodowości, a w
branży filmowej roi się od aktorów, reżyserów i producentów żydowskiego
pochodzenia. Nehorai przyznaje, iż „antysemici” mają dużo racji twierdząc, że
Żydzi mają tendencję do działania na rzecz umacniania swojej pozycji i
realizowania swoich interesów w innych krajach, za co spotykały ich w
przeszłości prześladowania.
Największym
konglomeratem medialnym w USA jest dziś Walt Disney Company, której prezesem i
dyrektorem generalnym jest Michael Eisner, Żyd.
W skład imperium
Disneya, na czele którego stoi człowiek opisywany przez jednego z analityków
mediów jako „control freak” (osoba maniakalnie kontrolująca, narzucająca swe
zdanie otoczeniu), wchodzą min. Walt Disney Television, Touchstone Television,
Buena Vista Television, sieć kablowa z 14 mln abonentów, oraz dwie firmy produkujące
filmy video. Jeśli chodzi o produkcję filmów fabularnych, Walt Disney Picture
Group, na czele z Joe Roth'em (również Żydem), posiada Touchstone Pictures,
Hollywood Pictures oraz Caravan Pictures. Disney jest również właścicielem
Miramax Films, prowadzonego przez braci Weinstein.
Kiedy Disney Company
była prowadzona przez rodzinę Disney, prezentującą chrześcijańskie, tradycyjne wartości,
przed jej przejęciem przez Eisnera w 1984 roku, jej przekaz był zdrowy,
przeznaczony dla całej rodziny.
Mimo iż w dalszym ciągu
posiada ona prawa do Królewny Śnieżki, pod rządami Eisnera, firma rozszerzyła zakres
swej produkcji o animowany seks oraz przemoc. Ponadto, koncern posiada 225
stacji towarzyszących w tanach Zjednoczonych a także jest właścicielem udziałów
w kilku firmach telewizyjnych w Europie. Kablową telewizją ESPN, zależną od
ABC, kieruje dyrektor generalny Steven Bornstein, Żyd.
Koncern posiada ponadto
pakiet kontrolny w Lifetime Television, oraz telewizji kablowej Arts &
Entertainment.
ABC Radio Network
posiada jedenaście stacji AM (nadające na falach długich) oraz dziesięć stacji
FM (fale krótkie) w dużych miastach takich jak Nowy Jork, Waszyngton, Los
Angeles i ma ponad 3400 oddziałów. Chociaż w pierwszej kolejności jest to firma
telekomunikacyjna, Capital Cities / ABC zarobiła również ponad 1 mld USD w 1994
roku jako wydawca prasy . Jest
ona właścicielem siedmiu dzienników - Fairchild Publications, Chilton
Publications oraz Diversified Publishing Group.
Time Warner, Inc, jest
drugim co wielkości międzynarodowym lewiatanem medialnym. Prezesem zarządu jest
Gerald Levin, Żyd. Zależna od Time Warner HBO, jest największą w USA siecią
płatnej telewizji kablowej.
Warner Music, obecnie
największa światowa wytwórnia muzyczna, posiada 50 firm, z
których największą jest Warner Brothers Records, kierowaną przez Danny
Goldberga. Stuart Hersch jest prezydentem Warnervision, części Warner Music
zajmującej się produkcją video. Goldberg i Hersch są Żydami.
Warner Music od początku
był promotorem „gangsta rapu”. Poprzez swoje zaangażowanie w Interscope Records,
pomogła w popularyzacji gatunku, którego teksty w wyraźny sposób zachęcały
czarnych do popełnienia aktów przemocy wobec białych. Oprócz telewizji kablowej
oraz muzyki, Time Warner jest mocno zaangażowany w produkcję filmów fabularnych
(Warner Brothers Studio) a także działalność wydawniczą. Time Warner posiada
dział wydawniczy (redaktor naczelny Norman Pearlstine, będący Żydem) który jest
największym w USA wydawcą tygodników i miesięczników (Time, Sports Illustrated,
People, Fortune).
Kiedy Ted Turner, nie
będący Żydem, w 1985 roku złożył ofertę zakupu CBS, w zarządach spółek
medialnych w całym kraju wybuchła panika. Turner zarobił fortunę w reklamie, a
następnie stworzył kanał informacyjny CNN, który odniósł niebywały sukces .
Chociaż Turner zatrudniał na stanowiskach kierowniczych w CNN wielu Żydów, a
samo CNN nigdy nie zajmowało publicznie stanowiska sprzecznego interesom
żydowskim, jest to człowiek z dużym ego i silną osobowością i był
uważany przez przewodniczącego William Paley (prawdziwe nazwisko Palinsky, Żyd
) i innych Żydów w CBS jako osoba nie dająca się kontrolować: wolny strzelec,
który mógł w przyszłości obrócić się przeciwko nim.
Co więcej, żydowski
reporter Daniel Schorr, który pracował dla Turnera, oświadczył publicznie, że
jego były szef żywił osobistą niechęć do Żydów. Aby zablokować ofertę Turnera,
kierownictwo CBS zaprosiło żydowskiego magnata w dziedzinie teatru,
hotelarstwa, ubezpieczeń oraz produkcji papierosów, Laurence Tisch'a do rozpoczęcia
„przyjaznego” przejęcia spółki, i od 1986 do 1995 roku Tisch był prezesem i
dyrektorem generalnym CBS, usuwającym wszelkie nie-Żydowskie zagrożenia dla
tejże firmy. Późniejsze starania Turnera, który próbował kupić główne sieci
informacyjne, zostały zablokowane przez Time Warner Levina, który jest właścicielem
prawie 20% akcji spółki, oraz posiada prawo veta w zarządzie.
Viacom Inc, na czele z
Sumnerem Redstone (ur. Jako Murray Rothstein), Żydem, jest trzecią co do
wielkości megakorporacją w USA z przychodami ponad 10 mld USD rocznie. Viacom, która
produkuje i dystrybuuje programy telewizyjne w trzech największych sieciach
kablowych, posiada 12 stacji telewizyjnych i 12 stacji radiowych. Produkuje
filmy fabularne przez Paramount Pictures, na czele której stoi Sherry Lansing,
Żydówka.
Część wydawnicza
obejmuje Prentice Hall, Simon & Schuster, oraz Pocket Books. Dystrybuuje
swe filmy przez ponad 4000 sklepów sieci Blockbuster. W Viacom twierdzą że są
największym na świecie dostawcą programów poprzez Showtime, MTV, Nickelodeon, i
wiele innych sieci. Od 1989 roku, MTV i Nickelodeon uzyskują coraz większe
udziały w gronie najmłodszych odbiorców telewizji.
Pierwsze trzy,
zdecydowanie największe firmy medialne są w rękach Żydów,i trudno uwierzyć jest
że tak zdecydowany stopień kontroli udało się uzyskać w sposób niezamierzony,
bez wspólnych uzgodnień z ich strony.
Co wiemy na temat innych
dużych firm medialnych? Numer cztery na liście to News Corporation Ruperta Murdocha
, która jest właścicielem Fox Television i 20th Century Fox Films. Murdoch nie
jest pochodzenia żydowskiego, ale Peter Chermin, szef studia filmowego Murdoch,
nadzorujący jego produkcje telewizyjne, jest Żydem.
Numer pięć to japońskia
Sony Corporation, której spółka córka w USA, Sony Corporation of America, jest prowadzona
przez Michaela Schulhofa, Żyda. Alan Levine, inny Żyd, kieruje Sony Pictures. Większość
telewizyjnych i filmowych spółek produkcyjnych, które nie są własnością
największych korporacji są kontrolowane przez Żydów. Na przykład
New World Entertainment, ogłoszona przez media jako jeden z największych
„producentów niezależnych” jest w posiadaniu Ronalda Perelmana, Żyda.
Najbardziej znana z
mniejszych firm medialnych, to Dreamworks SKG, firma ściśle koszerna. Dream
Works została utworzona w 1994 r. pośród wielkiego szumu medialnego, przez
potentata w branży muzycznej Davida Geffena, byłego prezesa Disney Pictures
Jeffreya Katzenberga oraz reżysera Stevena Spielberga, którzy są Żydami.
Firma zajmuje się
produkcją filmów fabularnych, filmów animowanych, programów telewizyjnych oraz
nagrań muzycznych. Dwie inne duże wytwórnie, MCA i Universal Pictures, są
własnością Seagram Company, Ltd. Prezesem Seagram, jest gigant w dziedzinie
napojów alkoholowych Edgar Bronfman Jr, który jest także prezesem Światowego
Kongresu Żydów.
Jak dobrze wiadomo,Żydzi
kontrolują produkcję i dystrybucję filmów od momentu powstania przemysłu filmowego
na początku lat 20 wieku. Ma to miejsce również obecnie. Filmy wyprodukowane
przez pięć największych firm - Disney, Warner Brothers, Sony, Paramount
(Viacom) oraz Universal (Seagram)-stanowiły 74 procent całkowitych wpływów z
box-office w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 1995 r.
Wielka trójka w
dziadzine transmisji telewizyjnej to ABC, CBS i NBC. Po konsolidacji imperiów
medialnych, nie są to już samodzielne jednostki.
Nawet kiedy były
niezależne, każde z nich było kontrolowane przez Żyda od momentu powstania:
Leonard Goldenson kontrolował ABC, CBS najpierw William Paley, a następnie
Lawrence Tisch, oraz NBC – najpierw David Sarnoff, a następnie przez jego syn
Robert.
Przez okres
kilkudziesięciu lat, sieci te zostały obsadzone od góry do dołu Żydami, oraz
nie zmieniło się to nawet wtedy, gdy sieci te zostały wchłonięte przez inne
korporacje.
Żydowska obecność w
dziennikach telewizyjnych pozostaje wciąż bardzo silna. Jak już wspomniano, ABC
jest zęścią Disney Company Eisner, a producentami wykonawczymi programów ABC
News są oby będące Żydami: Victor Neufeld (20-20), Bob Reichbloom (Good Morning
America) a także Rick Kaplan (World News Tonight).
CBS została niedawno
zakupiona przez Westinghouse Electric Corporation. Niemniej jednak, człowiek wyznaczony
przez Lawrence Tischa, Eric Ober pozostaje prezesem CBS News i jest Żydem.
W NBC, będącego obecnie
własnością General Electric, prezesem NBC News jest Andrew Lack który jest Żydem,
podobnie jak producenci wykonawczy Jeff Zucker (Today), Jeff Gralnick (NBC
Nightly News) i Neal Shapiro (Dateline). Słowo drukowane, tuż po wiadomościach
telewizyjnych i gazetach codziennych jest najbardziej wpływowym medium
informacyjnym w Ameryce. Codziennie jest sprzedawane i czytane w USA ok. 60
milionów rożnych wydawnictw.
Miliony te są podzielone
na około 1500 różnych publikacji. Można stwierdzić, że sama różnorodność gazet
w całej Ameryce powinna zapewnić ochronę przed żydowską kontrolą oraz
zniekształceniem rzeczywistości.
Jednak tak nie jest.
Jest mniej niezależności, mniej konkurencji i mniej reprezentowania
amerykańskich interesów niż przypadkowemu obserwatorowi mogłoby się by się
wydawać. Dni, w których większość miast, a nawet miasteczek miało kilka
niezależnych gazet, a w nich materiały publikowane przez miejscową ludność, blisko
związanej w lokalnej wspólnocie dawno minęły. Dzisiaj większość „lokalnych”
gazet jest własnością niewielkiej liczby dużych spółek kontrolowanych przez
kierownictwo, które żyje i pracuje setki lub tysiące mil od miejsca wydawania
gazety. Faktem jest, że tylko około 25 procent spośród wydawanych w USA 1500
gazet jest niezależną własnością, pozostałe 75 procent należy do multi
-wydawnictw.
Jedynie nieliczne są
wystarczająco duże, aby utrzymać niezależnych sprawozdawców poza ich własną społecznością,
reszta zależna jest od kilku głównych agencji informacyjnych krajowych i
międzynarodowych.
Imperium Newhouse
należące do żydowskich braci Samuela i Donalda Newhouse stanowi przykład więcej
niż braku prawdziwej konkurencji wśród dzienników amerykańskich, ilustruje
także nienasycony apetyt Żydów do totalnej kontroli nad wszystkimi źródłami
informacji.
Newhouses, posiada 26
dzienników, w tym kilka dużych i ważnych, takich jak Cleveland Dealer Plain,
Newark Star-Ledger, oraz New Orleans Times-Picayune, największy w USA
konglomerat wydawniczy - Random House i wszystkie spółki od niego zależne:
Newhouse Broadcasting, składający się z 12 nadawczych stacji telewizyjnych i 87
telewizji kablowych, w tym niektóre z największych w kraju sieci kablowych,
weekendowy dodatek Parade, w nakładzie ponad 22 milionów egzemplarzy,oraz dwa
tuziny innych dużych magazynów, w tym New Yorker, Vogue, Madmoiselle, Glamour,
Vanity Fair, Gentlemen's Quarterly, Self, House & Garden oraz wszystkich
innych magazynów w całości będących własnością grupy Conde Nast. To żydowskie
imperium zostało założone przez Samuela Newhouse, imigranta z Rosji.
Posiadanie tak wielu
gazet przez rodzinę Newhouse był w dużym stopniu możliwe poprzez fakt, że
gazety nie są utrzymywane finansowo przez czytelników, lecz przez
reklamodawców. Przychody z reklamy – nie małe sumy ze sprzedaży
gazety - w dużej mierze opłacają wynagrodzenia redaktorów oraz
przynosi zysk właścicielowi. W przypadku, gdy duży reklamodawca w mieście
zdecyduje się na promowanie tylko w jednej gazecie, uprzywilejowana gazeta
będzie się rozwijać, a jego konkurent umrze. Od początku 20 wieku, kiedy to Żydzi
stali dominująca siłą ekonomiczną w Ameryce, obserwuje się stały wzrost liczby
amerykańskich gazet w rękach żydowskich, któremu towarzyszy stały spadek liczby
konkurencyjnych gazet nieżydowskich - głównie w wyniku selektywnej polityki
reklamowej.
Ponadto, nawet gazety
posiadane wciąż przez nie-Żydów są tak bardzo uzależnione od wpływów z reklam Żydów,
że ich polityka redakcyjna i relacje z wydarzeń w dużym stopniu ograniczane są
przez żydowskie sympatie i antypatie.
Trzy żydowskie dzienniki
Wzrost żydowskiej
kontroli nad gazetami w Ameryce charakteryzuje zwalczanie konkurencji i
tworzenie lokalnych monopoli na rozpowszechnianie wiadomości i opinii.
Możliwości Żydów wynikające z wykorzystania prasy jako instrument polityki
żydowskiej najlepiej ilustruje przykład trzech najbardziej prestiżowych i wpływowych
dzienników : The New York Times, Wall Street Journal i Washington Post, które
nakreślają kierunki myślenia oraz kształtują opinię publiczną w dziedzinie
polityki i ekonomii.
To te dzienniki decydują
co jest newsem a co nie, na poziomie krajowym i międzynarodowym - one kreują wiadomości,
inni po prostu je kopiują. I wszystkie trzy są w rękach żydowskich.
New York Times został
założony w 1851 przez dwie osoby pochodzenia nie - żydowskiego, Raymonda i
George Henry Jonesa. Po ich śmierci, został odkupiony w 1896 roku przez
zamożnego wydawcę żydowskiego, Adolpha Ochsa. Jego prawnuk, Arthur Ochs
Sulzberger Jr jest dyrektorem generalnym oraz wydawcą. Redaktorem naczelnym
jest Max Frankel, a redaktor wykonawczym jest Joseph Lelyveld - obydwaj są
Żydami. Rodzina Sulzberger jest także właścicielem, poprzez New York Times Co,
33 innych gazet, w tym „Boston Globe”, dwunastu czasopism, w tym „McCall &
Family Circle”o nakładzie ok 5 mln egzemplarzy, siedmiu stacji radiowych i
telewizyjnych; telewizji kablowych, oraz trzech spółek wydających książki.
New York Times News
Service przekazuje wiadomości, historie a także zdjęcia z New York Times do 506
innych gazet, agencji informacyjnych i magazynów. Podobne działa The Washington
Post, który poprzez kontrolowane przecieki z agencji rządowych w Waszyngtonie,
śledzi na bieżąco sytuację w rządzie federalnym. The Washington Post podobnie
New York Times,został złożony przez osoby pochodzenia nie-żydowskiego w 1877 roku
przez Stilsona Hutchinsa, następnie został nabyty od niego w 1905 roku przez
Johna McLeana, a później odziedziczył go Edward McLean. W czerwcu 1933 roku, w
obliczu Wielkiej Depresji, gazeta została zmuszona do bankructwa, i zakupiona
na aukcji upadłościowej przez Eugene Meyera, finansistę pochodzenia żydowskiego.
The Washington Post jest prowadzony obecnie przez Katherine Meyer Graham, córkę
Eugene Meyera, która dzieży również stanowiska redaktora naczelnego oraz
dyrektora generalnego Washington Post Co. The Washington Co ma odziały w innych
mediach -gazetach, telewizji i czasopismach, z których najbardziej szanowanym
jest nr.2 wśród amerykańskich tygodników - Newsweek.
Wall Street Journal,
który sprzedaje się w nakładzie 1,8 miliona egzemplarzy dziennie, jest
własnością Dow Jones & Company Inc, korporację z Nowego Jorku, które wydaje
również 24 inne dzienniki oraz między innymi cotygodniowy tabloid finansowy
Barron's. Dyrektorem generalnym jest Jones Kann, Żyd. Kann piastuje również stanowisko
dyrektora i wydawcy The Wall Street Journal.
Większość innych
nowojorskich gazet nie znajduje się w dużo lepszych rękach niż New York Times i
The Wall Street Journal. New
York Daily News jest własnością żydowskiego dewelopera Mortimera B. Zuckermana.
The Village Voice jest prywatną własnością Leonarda Sterna,
żydowskiego miliardera, właściciela firmy Hartz Mountain.
Inne mass-media
Historia jest bardzo podobna w przypadku
innych mediów - telewizji, radia,gazet. Weźmy na przykład tygodniki The Time, Newsweek, oraz
US News and World Report. The Time, z tygodniowym nakładem ok 4,1
mln, jest wydawany przy wsparciu Time Warner Communications. Prezes Time Warner
Communications, jak wspomniano powyżej, jest Gerald Levin, Żyd. Newsweek, jak
wspomniano powyżej, jest wydawany przez Washington Post Company, której
prezesem jest Żydówka Katherine Meyer Graham, a jego nakład wynosi ok 3.2
miliona egzemplarzy. US News & World Report,z tygodniowym nakładem 2,3 mln,
jest własnością Mortimera Zuckermana, Żyda.
Zuckerman, jest także
właścicielem Atlantic Monthly oraz nowojorskiego tabloidu - Daily News, który
jest szóstą co wielkości gazetą w USA. Wśród książkowych gigantów wydawniczych
również dominują żydzi . Trzy z sześciu największych wydawnictw w USA, zgodnie
z Publisher & Weekly, są własnością lub też są kontrolowane przez Żydów. Są
to; zajmująca pierwsze miejsce Random House (z wieloma spółkami zależnymi, w
tym Crown Publishing Group), trzecie miejsce Simon & ; Schuster, szóste
miejsce - Time Warner Trade Group (w tym Warner Books and Little, Brown). Innym
wydawcą o szczególnym znaczeniu jest Western Publishing. Mimo że zajmuje tylko
13miejsce pod względem wielkości wśród wydawców w Stanach Zjednoczonych,
zajmuje pierwsze miejsce wśród wydawców książek dla dzieci, posiada ponad 50
procent rynku. Jej prezesem jest Richard Snyder, Żyd, który zastąpił Richard
Bernstein, również jest Żyda.
Efekt
żydowskiej kontroli mediów
Takie są fakty na temat
żydowskiej kontroli mediów w Ameryce. Każdy, kto spędzi kilka godzin w dużej
bibliotece może zweryfikować ich prawdziwość. Autor ma nadzieję, że te
niepokojące fakty zostaną udostępnione ogółowi.
Nie powinno się pozwolić
ludziom którzy wierzą w prawdy wyrażone w Talmudzie, aby ustalili co ludzie
mają czytać lub oglądać, a w efekcie dać im moc kształtowania naszych umysłów
zgodnie z własnymi talmudyczni interesami, interesami, które jak wykazano, są
diametralnie różne interesu narodu amerykańskiego. Pozwalając Żydom kontrolować
wiadomości, rozrywkę, amerykanie dają im więcej niż tylko nadanie im
decydującego wpływu na amerykański system polityczny oraz wirtualnej kontroli
rządu, dają im również kontrole umysłów i dusz amerykańskich dzieci, których
postawy i idee kształtuje żydowska telewizja i żydowskie filmy w większym stopniu
niż rodzice, szkoły, lub jakiekolwiek inne wpływy.
Oto 6 największych
światowych koncernów medialnych ujętych w sposób graficzny:
Link- http://www.theunjustmedia.com/Media/sixjews2.jpg
1. AOL
Time Warner
W styczniu 2001 roku
miała miejsce jedna z największych fuzji biznesowych w historii USA -America
Online
(AOL) połączyła się z
Time Warner , stając największą korporacją medialną na świecie
Koncern posiada Film i
media;
12 firm, w tym Warner
(Kaczor Duffy) oraz Hanna – Barbera (Scooby Doo)
Multipleksy kinowe w 12
rożnych krajach
Telewizja kablowa
29 oddziałów za granica (od
Polski do Brazylii), w tym CNN oraz Time Warner Cable z 13 milionami klientów w
USA
Wydawnictwa - 24 rożne
wydawnictwa książkowe
Tygodniki - Time,
Fortune oraz 33 inne tytuły, w sumie 120 milionów czytelników
Tematyczne parki
rozrywki w 30 krajach
AOL i AOL International
(14 krajów) - 27 milionów abonentów którzy spędzili niewiarygodną ilość 84%
czasu w internecie, przeglądając tylko strony AOL – robiąc zakupy, poświęcając
czas rozrywce, itd
Dodatkowo koncern
posiada 24 marki książek oraz 52 wytwornie muzyczne
2.The Walt Disney Co
The Disney Channel –
osiem krajów, kanał ESPN w ponad 165 krajach świata
5 tygodników oraz 4
dzienniki
Produkcja teatralna
Jedna z głównych
telewizji w USA – ABC (10 telewizji i 29 stacji radiowych)
Tematyczne parki
rozrywki – Disneyland w Los Angeles i Paryżu, Disney World na
Florydzie, studio MGM,
27 hoteli z 36 000 pokojami, dwa statki wycieczkowe Disney Books, 720 Disney
Stores na świecie
Touchstone Pictures,
Miramax, Buena Vista oraz cztery inne wytwornie filmowe
3.Bertelsmann
AG
Angielski Channel 5,
stacje radiowe i telewizyjne w całej Europie – 22 stacje telewizyjne i
18 radiowych, w tym RTL
Group, największa firma telewizyjna w Europie, oraz dostawcy internetu
Największe światowe
wydawnictwo – Random House, sprzedające ponad milion książek
dziennie w samym tylko
USA, Club Books w Europie, główny wydawca książek naukowych
Bertelsmann Music Group
(BMG) – działa w 54 krajach, posiada ponad 200 wytworni muzycznych
Działalność online – od
Niemiec do Malezji
Tygodniki i magazyny –
ponad 80 tytułów na siwcie
4.Viacom
Paramount, United Cinemas International, w
joint-venture z Vivendi posiada 104 kina w
Europie, Japonii i
Afryce Południowej
Blockbuster - największa
siec wypożyczalni filmów w USA, 27 oddziałów na całym świecie
Ponad 2000 wydawanych
rocznie tytułów książek
180 stacji radiowych w
USA
Największa firma
ogłoszeniowa na świecie
Właściciel CBS z 200
stacjami towarzyszącymi
MTV z 342 milionami
odbiorców na całym świecie
VH1
Nicleodeon
Comedy Central
5.News Corporation
Fox News oraz 7 innych
kanałów informacyjnych w USA
SKY oraz BskyB w
Wielkiej Brytanii (razem 150 rożnych kanałów)
Star Services (300
milionów odbiorców w Azji )
Satelita telewizyjny
Phoenix – obsługujący głownie Chiny
Serwisy w Indiach,
Japonii, Indonezji, Nowej Zelandii, Ameryce Łacińskiej, Europie
Wydawnictwo Harper
Collins Fox TV – największa w USA z 22 stacjami towarzyszącymi.
Dzienniki – The Times, New York Post, The Sun, Ponad
60 tytułów w Australii
6.Vivendi
Universal
Universal Music Group –
22% światowego rynku muzycznego (Polygram, Motown), działa w 63 krajach Canal+
z 14 milionami abonentów w 11 krajach europejskich Universal Studios ma prawa
do takich filmów jak „Policjanci z Miami”, „Kojak” Kina na całym świecie Właściciel
dwóch głównych francuskich operatorów komórkowych, Vivendi Telecom, działa min
w Polsce, Hiszpanii, Maroku, Węgrzech
5 parków tematycznych
60 wydawnictw
Proszę
wziąć pod uwagę, iż tekst pochodzi prawdopodobnie z przełomu lat 1995/96, więc
część danych może być nieaktualna.
Źródło: The Time of Israel i paranormalne.pl
Zniewolenie jest ceną jaką trzeba płacić za nieznajomość prawdy
lub za brak odwagi w jej głoszeniu!
Źródło:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.