niedziela, 22 lutego 2015

Vid / Art - Konsekwencje odchodzenia od świadków jehowy



Konsekwencje odchodzenia od świadków jehowy

To, że chrześcijaństwo jest patologią to tajemnica Poliszynela dla osób myślących. Wraz z wieloma rozłamami - katolicyzm jest oryginalnym programem - zniewolony wierny żyje w iluzji, że istnieje taaaaaaaaaaki wybór przekonań. Otóż nie, jeśli każdy z nich jest pod nadzorem żydostwa.

Poniżej znajduje się relacja osoby, która odeszła od tej sekty. Bezcenna dla myślących – i niezwykle wartościowa, bo po raz ęty ujawnia to, czym chrześcijaństwo jest. Poniższe stanowi transkrypcję z początku filmiku źródłowego. Całość natomiast trwa ponad 9 min, zatem polecam obejrzeć.  

„Człowiek który odchodzi z tej wspólnoty, (…) musi się liczyć z olbrzymim ostracyzmem, naciskiem grupy, staje się właściwie osamotniony, nie ma tutaj pola manewru, jest ze wszystkich stron osaczony, poddawany określonym naciskom grupy, zrywane są z nim wszelkie kontakty towarzyskie, biznesowe, i najgorsze – rodzinne.”

„Jedna z sióstr napisała do mnie esemesa że jestem idiotą i zrywa ze mną wszelki kontakt po mojej działalności społecznej. Druga napisała do mnie list, że przyczyniłem się do śmierci matki swoim postępowaniem i wymazuje mnie ze swojej pamięci.”

5:57 (wartości rodzinne w chrześcijaństwie – Łk 9:59-62: „Do innego rzekł: Pójdź za Mną. Ten zaś odpowiedział: Panie, pozwól mi najpierw pójść pogrzebać mojego ojca. Odparł mu: Zostaw umarłym grzebanie ich umarłych, a ty idź i głoś królestwo Boże. Jeszcze inny rzekł: Panie, chcę pójść za Tobą, ale pozwól mi najpierw pożegnać się z moimi w domu. Jezus mu odpowiedział: Ktokolwiek przykłada rękę do pługa, a wstecz się ogląda, nie nadaje się do królestwa Bożego.", Łk 14:26 „Jeśli ktoś przychodzi do Mnie, a nie ma w nienawiści swego ojca i matki, żony i dzieci, braci i sióstr, nadto i siebie samego, nie może być moim uczniem.")  

8:46 (myślenie a wiara – Prz 3:5 „z całego serca Bogu zaufaj, nie polegaj na własnym rozsądku”, J 20:29 „Powiedział mu Jezus: Uwierzyłeś dlatego, że Mnie ujrzałeś? Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli.", 1Kor 1:19-21 Napisane jest bowiem: Wytracę mądrość mędrców, a przebiegłość przebiegłych zniweczę. Gdzie jest mędrzec? Gdzie uczony? Gdzie badacz tego świata? Czyż nie uczynił Bóg mądrości świata głupstwem? Skoro bowiem świat przez mądrość nie poznał Boga w mądrości Bożej, spodobało się Bogu przez głupstwo głoszenia słowa zbawiać wierzących.”)

9:00 – żydzi tracą swój uścisk śmierci nad duszami Ludzi, co właśnie widać w tym, że Ludzie odwracają się od żydowskich łgarstw, kwestionując i DOSTRZEGAJĄC że to są KŁAMSTWA, a „kto myśli ten jest przeciwko nam” – w Duchowym Satanizmie ten, kto kwestionuje, myśli i szuka, ten jest na dobrej drodze to znalezienia siebie oraz Ojca. Lecz wiadomo, żydzi przygotowali się i na to – jeśli Człowiek nie ma wsparcia Pradawnych Bogów, to może błądzić, wiedząc COŚ TAM, lecz nie potrafiąc tych strzępków wiedzy uporządkować w logiczną, całość, docierając tym samym do źródła infekcji.

Źródło:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.