poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Duchowe zanieczyszczenie



Duchowe zanieczyszczenie

Autorka: WK Maxine Dietrich

Większość z nas, którzy są osobami dorosłymi, wiedzą że życie jest trudne. Na tym świecie istnieje niewyobrażalne cierpienie. Ludzkość stara się radzić sobie na różne sposoby, poprzez religię, i wiele innych programów, które dają nadzieję na łagodzenie i wyjaśniający cierpienia. Żyją w określony sposób, zachowują się w określony sposób, powstrzymują się od tego i tamtego, i tak dalej ...

Wszystkie te różne programy występują z roszczeniami, które mniemają, że położą kres cierpieniu.

Zapytałam Lilith o życie, jakie znamy tu na Ziemi i jak złe rzeczy są. Powiedziała mi, że cierpienie jest zawsze we wszechświecie, ale znacznie mniej w lepszych światów. Istnieją stopnie cierpienia i tu na tej ziemi, to jest okropne. Ma to wpływ na większość ludzi i zwierząt, ochronę środowiska, itp.

Gdy dorastałam w latach 70tych XX w., nastąpił wzrost publikacji książek o czarach i mocach umysłu. To nigdy nie było wcześniej dostępne, jak to wiemy z historii.

Moja mama miała raka, a po przeczytaniu kilku z tych książek, ona sama całkowicie się wyleczone. Pamiętam, że zawsze mi powtarzała, kiedy byłam nastolatką, by przyglądać się swoim myślom; zawsze myśleć pozytywnie. Ostrzegła mnie, że to, na czym zawsze się skupiamy i czym myślimy, przyciągamy w życiu.

Dowiedziałem się, w miarę jak stałam się starsza, ma to również związek z siłą swej duszy. Im silniejsze czyjś umysł (skupienie i przekonanie) oraz dusza, tym silniej przyciąga się to, na czym osoba się skupia w swoim życiu, czy jest tego świadoma, czy nie. Silna dusza bierze się z poprzednich wcieleń, niezależnie od tego, w co można wierzyć lub do czego stosować się w tym życiu.

Lilith każe mi obecnie studiować islam. Jednym z największych problemów, przed którymi stoi ludzkość jest brak wiedzy. Co gorsza, najbardziej zgniłe programy, które są od wroga, celowo usuwają i ograniczają wiedzę w celu zbrutalizowania ludzkość w niewolnicze państwo. Niewolnicy muszą być ignorantami.

Wychowałam się jako katolik. Obowiązkowy kościół, konfesjonał, szkoła katolicka, itp. Gdy miałam 14 lat, brałem udział w zabawie Halloweenowej w szkole. Była tam dziewczynka ubrana jak cyganka czytająca z dłoni. Odczytała moją - błędnie. Oczywiście, w wieku 14 lat, to naprawdę mnie zdenerwowało. To był punkt zwrotny w moim życiu. Po tym odczycie (który był całkowicie błędny), zacząłem studiować chiromancja, astrologię, Tarota i inne rzeczy na własną rękę.

W skrócie, ta wiedza zdemaskowała mi kłamstwa chrześcijaństwa. Idioci zawsze pchali modlitwę, ale widziałem już od najmłodszych lat, znając astrologię, czy „buk” odpowie na te modlitwy, czy też nie. I stałam się ateistką. Moja matka także odrzuciła chrześcijaństwo.

Ofiary ostrzega się i grozi by „wierzyły”, „nie kwestionowały” i tak dalej. Ten „fszehwjedzoncy”,  „fszehmocny” tak zwany „buk”, aby przeżyć, MUSI być stale niewolniczo czczony, uznawany, promowany przez całkowicie oddanych fanatyków. To nie brzmi bardzo potężnie dla mnie, potrzebować pomocy od wszystkich ludzi.

Choć przeciętna osoba sama nie jest mocna, umysł masowy jest. To, na czym ludzie razem skupiają się, wciągają w ich życie. Bliski Wschód to jeden z przykładów. Jak już wspomniałam wcześniej, nawet, chrześcijaństwo, tak ohydne, wstrętne i odrażające, nie równa się niczym bardziej zgniłym niż islam. Koran jest pełen najgłębszego zgnilizny można sobie wyobrazić. Nazwanie go „chorym” to przeolbrzymie niedomówienie.

Większość ludzi tutaj na Zachodzie nie czyta jej, a autentyk jest w języku arabskim. Mając miliony ludzi wierzących, pchających i wkładających ich energie w tym chory, odrażający brudu każdego dnia, to duchowe zanieczyszczenia i toksyczne ścieki wpływają na cały świat i wszystko w nim. Jedyną rzeczą jaką to ma i czym jest, w sposobie bycia duchowym, jest duchowo toksyczne szambo. Nie ma w tym nic prawdziwie duchowego.

Poza tym, wielu muzułmanom, jak chrześcijanom, każe się dużo zapamiętywać. Podczas gdy chrześcijanie są w wielu przypadkach zmuszeni do zapamiętywania fragmentów, wielu muzułmanów zapamiętuje cały koran.

To duchowe szambo zostaje osadzone w umyśle i duszy. To z kolei ma wpływ na cały świat, jako że siła leży w liczbach. Pamiętam że czytałam, w odniesieniu do chrześcijaństwa, był jakiś morderca, pobożny chrześcijanin, który lubował się torturowaniu i mordowaniu „czarownic” przeczytał biblię jakieś 54 razy, w całości.

Przemoc rodzi przemoc. Bliski Wschód jest jego wylęgarnią. Islam jest przemocą. Przyciągają oni przemocy, a także ją promują. Islam nie posiada zorganizowanego kapłaństwo jak chrześcijaństwo, z tego, co już przeczytałam, ale istnieją znani i uznani liderzy.

Czytałam gdzieś, że ktoś kto prowadzi meczet w Wielkiej Brytanii, nie ma obu rąk i tylko jedno oko. Dzięki uprzejmości bomby. Istnieją różne świadectwa odnośnie tego, co tak naprawdę się stało, ale większość zgadza się, że ten islamski przywódca podczas próby skonstruowania morderczego urządzenia, pomieszał niektóre przewody w niewłaściwy sposób. Koran jest znana z porad na odcinanie rąk. O czym rozmyślał, to przyciągnął.

Judaizm, chrześcijaństwo i islam, trzy z najbardziej obrzydliwych i całkowicie zgniłych programów rzygają swoim duchowym ściekiem do umysłów i dusz niczego nie podejrzewającej ludzkości, tworząc jednoczesnie toksyczne fale tej złośliwej, nienawidzącej życia, przepełnionej strachem energii na astralu, która pochłonęła tą planetę energii śmierci najbrzydszego rodzaju.

Ziemia umiera. Od wieków i wieków chrześcijaństwo złośliwie i brutalnie atakuje i powstrzymywane naukę (tak jak islam, choć kłamie i temu zaprzecza), jednak przeciętny fundamentalista chrześcijański w pełni korzysta z technologii i nowoczesnych udogodnień by zarzygać ich kłamstwami całą planetę.

Byliśmy niebezpiecznie powstrzymywani od rozwoju. Szaraki, nasi wrogowie, którzy są za tymi naprawdę złymi programami (w Koranie pisze „my” wiele razy w odniesieniu do tego świńskiego ekskrementu, allaha). Nienawidzące Ludzi szaraki są daleko przed nami w kwestii ich technologii. Nasz najbardziej zaawansowana technologia jest jak antyk w porównaniu do nich. Oto gdzie jesteśmy, bo z powodu programów samobójczej, toksycznej indoktrynacji, mordującej naukowców i brutalnie tłumiących myśl naukową oraz uczenie się.

Duchowe zanieczyszczenia najbardziej toksycznego rodzaju rozprzestrzenia się na i przenika wszystko. Mieszkańcy Bliskiego Wschodu na ten przykład, doświadczyli ekstremalnej przemocy, ohydnych wojen, bomb, wysadzonych od środka czaszek, najsurowszych niesprawiedliwości (jak Palestyńczyków z rąk żydów), a to ma swoje fundamenty w koranie. Oni koncentrują się na koran, na nikczemnych w nim wierszach, na tym mordercy oraz kłamcy allachu, i oto gdzie ich to prowadzi. Weźcie srogą niesprawiedliwość a także ucisk prawa szariatu, a na zawsze mają niesprawiedliwości popełniane przeciwko nim, ponieważ kłaniają się niesprawiedliwości, przemocy, skrajnej nienawiści, negatywności - i ją wielbią.
Programy te przenikają wszystko z ich duchowo toksycznym szambem. Cały ten świat jest tak nasycony tym duchowym zanieczyszczenia, że każdy cierpi, nawet życie zwierząt.

Jeśli nic nie zostanie zrobione, aby całkowicie zgładzić to duchowe plugastwo, nikt nie ma szans.

Na zakończenie, używam terminu „duchowe”, aby przekazać fale toksycznej energii, która jest wysyłana na astral poprzez wiarę, niewolnicze uwielbienie, rozmyślanie i promowanie. W tych programach, nie ma właściwie nic, co duchowe. Zaledwie historie fikcyjnych dupków, doradztwo w ​​zabijaniu, toczeniu wojny i związane z tym zdegenerowane samobójcze rady dla ludzkości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.