niedziela, 6 sierpnia 2017

Kapłaństwo



Kapłaństwo

Autorka: WK Maxine

Jeśli chodzi o promowanie tej żydowskiej suki, to jedna osoba jest w drodze do wykopania z e-grup. Już odrzuciłam kilka wiadomości od tej osoby, która jest oczywiście szpiegiem. Nie będę tolerować tego bluźnierstwa przeciwko Szatanowi w jakiejkolwiek grupie lub forum JoS, a strona internetowa tej żydowskiej szmaty którą próbował promować, jest pełna takich słów, jak „Szatan jest Bogiem tego świata, nic więcej{1}". I podobne wypowiedzi oraz silna zgodność z żydowskimi naukami dotyczącymi Satanizmu. Ona również szkalowała mnie i JoS. Wszystko jest tu jasne.

Jeśli chodzi o wszelkie zamieszanie, jest jasne, że poniższe stwierdzenie z bardzo minimalną ilością badań można uznać za totalną gówno-prawdę: „Żydzi są też ludźmi Szatana, a Szatan jest tylko archetypem.” Moja odpowiedź do tego postu i na „zamieszanie” jest następująca. Po pierwsze, biblia judeo / chrześcijańska, strona za stroną ma albo słowo „żyd” czy „Izrael”, a także niekończące wychwalanie i hołubienie żydowskich archetypów, a cały temat biblii judeo / chrześcijańskiej jest fikcyjną historią żydzi, jak oni to są „narodem wybranym przez boga” i podprogowym motywem zwycięstwa a także zniewolenia Pogan. Temat ten przewija się tak w Starym jak i Nowych Testamencie. Ponadto słowo „Szatan” oznacza „wroga" w języku hebrajskim. Chciałabym też dodać, że jeśli ktoś chce pogłębić wiedzę i zrobić kilka badań, czytając książki napisane przez żydów DLA żydów, przekona się, że ich „bóg" jest bogiem biblijnym jahwe / jehowa, a NIE Szatan{2}.

Potem, jeszcze dobitniejszym dowodem są napisane przez żydów grimuary, zawierające straszliwe bluźnierstwa przeciwko Szatanowi i naszym Bogom. Bardzo jednoznacznym przykładem jest żydowskie kłamstwo, jakoby to Lilith była pierwszą żoną Adama i jak zjebhowa Ją „stworzył z błota i odchodów." Niemal wszyscy Żydzi mają FETYSZE na punkcie GÓWNA, moczu, itp. Niektórzy ludzie online w różnego rodzaju grupach i forach poświęcają się swej żydowskości na opracowaniach tych przyprawiających o wymioty sprawach z radością. Innym jest ktoś, kto czyta te fikcyjne historie o holocauście, o których mówią żydzi… są w bród przesrane pełnymi najbardziej obrzydliwych opowieści o odchodach. Starczy, aby każdy zdrowy na umyśle człowiek chciał wymiotować.

Dla tych, którzy wciąż są oszukani i na tyle głupi, aby sądzić, że żydzi są ludem Szatana, zdecydowanie sugeruję, aby postudiowali niektóre z ich okultystycznych brudów i tego, co robią, kiedy wzywają ich aniołów, czy ich zasranego ‘boga’ zjebhowę i jego zaszczanego ducha świętego.

Klucz Salomona, Najświętszej Magii Abramelina Żyda, Ars Notoria: Sztuka Notoryczna Salomona, Testament Salomona i inne żydowskie brudy, które są największym bluźnierstwem przeciwko naszym Bogom. Wiele z tych tekstów można znaleźć na tej stronie internetowej: http://www.esotericarchives.com/esoteric.htm

Oto otwarcie i bardzo informacyjne oświadczenie z głównej strony internetowej tej witryny:

„Wkrótce potem w 1492 r. Isabella i Ferdynand wydali Żydów z Hiszpanii. To wysłało fale żydowskich uchodźców przez całą Europę, rozpowszechniając wiedzę o Hebrajskim i Kabale.
Renesansowi filozofowie starali się zintegrować te tradycje w celu jednoczenia szybko rozpadających się frakcji religijnych, a także zakończyć stały konflikt polityczny. Są zatem prekursorami lub prorokami ruchów Różokrzyżowców i Iluminatów.”{3}

Jeśli chodzi o Kapłaństwo, jak wielu wiadomo, JoS ma bardzo wysoki współczynnik ścierania. Niewielu jest wystarczająco silnych, aby wytrzymać. To bardzo trudna droga{4}.

Szatan był dla mnie za każdym razem, gdy rzeczy stawały się krytyczne, podobnie jak Lilith i Demoniczni przyjaciele. Nigdy nie pozwolił mi przestać. Pamiętam bardzo dawno temu, przed tym jak ja i kilka innych, pracując nad energią i uwalniając Demony, Andras pojawił się na tablicy Ouija. Byłam zupełnie nowa w Satanizmie i miałam problemy z moją nową grupą yahoo z około 20 ok. osobami. Problem był z żydem. Wtedy byłam także nowy, nawet nie wiedziałam jakie jest stanowisko Szatana względem żydów. Andras powiedział do mnie: „Chcesz, żebym się zajął tym żydowskim chłoptasiem?" Odpowiedziałem: „Tak, proszę!” Żyd już niedługo potem zniknął z grupy i nigdy nic nie słyszałam o nim. Byłem tak nowa, nie znałam jeszcze prawdy o naszych Bogach i wierzyłam, że Andras jest niebezpieczny po przeczytaniu kilku relacji o Jego zabijaniu magów. Ale później odkryłem, że to byli żydowscy magowie. Pracowałam nad uwolnieniem Andrasa zaraz po uwolnieniu trzech bardzo wysokich i ważnych Bogów. On jest bardzo przyjazny.

Co do mnie, jako Wysokiej Kapłanki Szatana, robię to ponieważ jestem mocno przekonana w słuszność planów Szatana dla tego świata. Uważam, że są one słuszne. Chce to zrobić. Szatan nigdy nie zmusił mnie do robienia czegokolwiek wbrew mojej woli. Nigdy nie musiał. Zgadzam się z Nim, wszystkimi jego zasadami, a oprócz bycia w Klerze, to jest coś, co chcę robię samej. Czuję to mocno. Sława i tego typu kretyństwa nijak mnie obchodzą. Tego rodzaju rzeczy nigdy mnie nie interesowały. JoS odmówił wielu prośbom o wywiady. Wiedza, którą nabyłam… tak, przeczytałam setki książek i takich tam na temat okultyzmu, ale ostatecznie większość tego co napisałam, pochodzi od Szatana. Odmawiam przyznawania mi zasług za nie, oprócz moich badań, dzięki czemu byłam w stanie wytworzyć połączenia w mojej głowie, a także moją pracę w zamieszczaniu stron internetowych, kazań itp. Zasługi idą do Szatana, a co do „Oblubienicy Szatana demaskującej i niszczącej chrześcijaństwo” podziękowania należą się Lilith, Jego Żonie. Pisała Ona przez mnie. Ona także zniszczy żydowski komunizm.

Przez lata Szatan mnie chronił, również wynagrodził mnie, podobnie jak Lilith. Zbyt wielu ludzi zawsze uważa, że ​​twarda gotówka jest jedyną nagrodą. Nie. Szatan wynagradzał mnie rzeczami, które kocham. To osobiste, ale jest On bardzo hojny. Ludzie, którzy tylko szukają pieniędzy, byli by rozczarowani.

Przez lata widzieliśmy jakiś „Grandmasterów Rexusów Infernusów 666” i innych, niektórzy nawet twierdzili, że są potomkami Demonów, a wręcz silniejsi niż Sam Szatan. Robią rundki do różnych grup, dopóki nie przestaną być mile widziani, a potem wracają jak pchły na psa do grup, z których zostali wydaleni pod innym pseudonimem.

Kapłaństwo Szatana jest bardzo trudną drogą. Większość ludzi nie ma pojęcia. Wchodzą i trwają tam tylko kilka tygodni, a jeśli mają szczęście, kilka miesięcy. Zbyt wielu chce tego z wyłącznie niewłaściwych powodów.
------------------------------------------------

Takie typki chcące tytułów nagrały się za dużo w World of Warcraft – wiem, bo sam grałem – i tego typu MMORPG, czy RPG, wierząc, że jak w raidzie pokonały Illidana, Króla Lisza, Deathwinga czy kogo tam jeszcze, i dostały tytuł, to im się tutaj również należy. Bo tam są ‘demony’, to tu też. Bo jak tam się osiągnęło 70, 80 i 85 lvl, to też jakoś tutaj da radę. Zderzenie z rzeczywistością jest dla nich jak upadek z x-nastego piętra. Czasami bardzo potrzebny do przebudzenia. 

Sam post jest stary, ale jego przesłanie - jak najbardziej aktualne.

{1} pytanie, jakie ma to znaczenie? Pamiętacie jak to niby Szatan kusił jezusa na pustyni? Oferował On tej szmacie wszystkie królestwa, a pejsaty gnojek Mu pyskował. Mt 4:3-10 Że niby Szatan jest TYLKO władcą tej Ziemi, a władcą wszechświata jest żydowska fikcja.


{3} Iluminaci są żydowscy, nie SATANISTYCZNI - fakty

{4} Jak można zostać Wysokim Kapłanem / Kapłanką  Szatana? Proszę. Czy to jest niemożliwe? A czy Kler istnieje? Więc JEST.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.