piątek, 26 lutego 2016

Coś potężnego o czym powiedziała mi Lilith

Coś potężnego o czym powiedziała mi Lilith

Autorka: andronikarose

Poprzedniego dnia podczas inwokacji Lilith powiedziała: „Nie możesz poznać mnie bez poznania Jego.”

Poprzez to mówi nam, że istnieje wielu typów oscylujących wokół ‘religii’ Wicca których przyciąga idea ostatecznej kobiecej wolności od podporządkowania, pomysł jaki pochodzi od wroga, lecz są tak zaprogramowani by obawiać się Szatana, że nie mają jak doświadczyć tego, co Ona może im zaoferować.  

Są powody dla których ludzie uczestniczą w targach i zlotach poświęconych Lilith, lecz wielu z nich nie pojmuje wszystkiego, co Ona może im zaoferować.

Takie przemyślenie do przemyślenia.
------------------------------

Autorka: Allison Passsino

Jestem bardzo zadowolona, że to napisałaś, moja droga przyjaciółko! ^ Nie znam Lilith za dobrze; spotkałam Ją bezpośrednio tylko krótkie kilka razy, ale, jak mówi Maxine, przychodzi Ona do kogo sobie zażyczy. Ten cytat z pewnością brzmi jak Ona! ^ Pewien drogi mi przyjaciel, który jest Bratem w Szatanie zna Ją bardzo dobrze, bo jest jego patronem / Strażnikiem. Co, co napisałaś poniżej jest niestety prawdą : wielu Ludzi, z których większość to Wiccanie, ale także wielu nie-JoSowych Satanistów, myśli, że zna Matkę Lilith - bzdura! To zasmuca i złości mnie, bo jest piękna i mądra, a ja mam ogromną miłość i szacunek dla Niej. Ona wcale nie jest taka, jak przedstawiają ją żydzi, mówiąc wszystkie te okropne rzeczy! Ona nigdy nie była żoną „adama”, jako że po pierwsze, nigdy nie było „adama.” I, taaa … denerwuję się jeśli myślę o tym jak oni Ją szkalują, a cóż, to samo jest z Ojcem. Lilith jest Szatana żoną, pomimo tego, co inni, którzy są nieświadomi mogą twierdzić! To jest prawda. I, jak już powiedziałaś, wiele tzw. feministek wypacza ideę feminizmu.

Nie ma w ogóle nic złego w poszanowani kobiety, ale mówienie, że wszyscy mężczyźni są źli, że są skurwielami chcącymi podporządkować, zniewolić kobiety to po prostu bzdura. Sama będąc kobietą wściekam się, gdy inne kobiety rozpoczynają swoje anty-męskie pierdolenie! Ale to właśnie dlatego Duchowy Satanizm jest najlepszy, bo pojmujemy, że w życiu chodzi o równowagę, prawdziwą równowagę, nie to pasożydowskie kretyństwo! Przepraszam; ten post miał być krótszy niż zamierzałam, ale to, co powiedziałaś naprawdę szarpnęło we mnie strunę, jako że ta uwaga o Matce Lilith siedziała mi w głowie jakiś czas. Chciałam powiedzieć to już wcześniej, ale głównym powodem, dla którego odnoszę się do Niej jako do „Matki” jest po prostu to, że osobiście postrzegam Ją jako moją własną duchową matkę, tak jak Szatana moim boskim / duchowym Ojcem. Zwyczajnie nienawidzę patrzeć na to, jak pokazuje się Ich w złym świetle, to wszystko. Płaczę czasem, kiedy myślę o tym, w czasach, o niesprawiedliwościach, jakich się dopuszczano w stosunku do Niej i naszego umiłowanego Ojca Szatana. No, skończę. Przepraszam za zbyt długą odpowiedź.

--------------------------------------------------

Lilith to kobieca potęga, ale żaden symbol feminizmu, który jest ŻYDOWSKIM narzędziem. Twórczynią tej patologii jest Bettye Naomi Goldstein vel Betty Friedan.

W myśl ‘gdzie dwóch Ludzi się bije tam tylko żyd korzysta’, schemat skłócania nas wygląda następująco – wyodrębnij dwa bieguny, jeden splugaw i nazywaj złym, drugi egzaltuj i nazywaj dobrym, następnie czekaj aż staniesz się pionierem w obronie ‘złego’, wychodząc jako poszkodowany, i chcąc być podobnym do bieguna ‘dobrego.’ Stworzenie problemu i danie swojego rozwiązania które ów problem w rzeczywistości pogłębi.

Co żydzi mówią o kobietach? Posłuchajcie.

Oprócz Wiccan którzy ‘nie pozostawią żadnej Bogini bez oddania Jej czci’, istnieją jeszcze aroganccy kretyni którzy w swym zażydzeniu uważają Lilith za jakiegoś Sukkuba, którego mogą przyzwać by zaspokoił ich seksualne wymogi. Lilith to też żadna modliszka manipulująca mężczyznami dla swoich błahych uciech. To zwyrodniałe myślenie pochodzi z biblijnej księgi Estery.

Przychodząc do Ojca, dopiero jak się oczyszczamy, możemy dostrzec ŻE oraz DLA CZEGO to, co żydowskie jest w esencji GÓWNIANE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.