piątek, 31 stycznia 2020

Gotowość - na zbliżające się wydarzenia


Gotowość 
30 stycznia

Autorka: WK Maxine

Kilka osób tutaj stwierdziły, że są w biedzie i nie może sobie pozwolić, aby się zaopatrzyć, itd. Szatan i nasi Bogowie rozumieją. Powiedzieli mi, że Oni z pewnością pomogą naszym ludziom, którzy są finansowo w niekorzystnej sytuacji.

Spędziłam większość mojego życia w skrajnej nędzy. Wiem aż nadto dobrze, jak to jest. Rzeczą do zapamiętania jest to, że Szatan daje nam to, czego potrzebujemy. Po przyjściu do Szatana nigdy nie zdarzyło się aby brakowało mi rzeczy potrzebnych.

Wielu ludzi żyje w iluzji, będąc mamionymi twierdzeniami wroga dotyczącymi Szatana, jakby to worki z gotówką miałyby spadać na każdego, kto poświęca (czyt. nie zadedykuje) swoją duszę. To nie tak. Szatan będzie nas chronić i dbać o to abyśmy mieli to, czego potrzebujemy. Musimy jednak zrobić to, co do nas należy.

Pisałam o tym kilka razy. Kiedy byłem całkowicie nowa w Satanizmie, pamiętam że byłam głodna I absolutnie bez grosza (dosłownie). Szłam ulicą a naprzeciwko restauracji był zwitek pieniędzy przyklejony do chodnika. To było dla mnie wystarczająco aby wejść do środka i zjeść ciepły posiłek. Byłam głęboko poruszona tą dobrocią od Szatana. Nigdy tego nie zapomnę. Od przyjścia do Szatana nigdy nie byłam głodna.

Demony stwierdziły parę razy, że taka sytuacja znacznie się pogorszy. Ponadto, nie trudno zobaczyć jak doprowadzi to do długotrwałego upadku gospodarczego.

Teraz jest czas na to, aby się przygotować.

Dla tych z Was, którzy mają naprawdę trudną sytuację finansową, wykorzystajcie każdy możliwy punkt charytatywny. Niestety, prawie wszystkie są prowadzone i kontrolowane przez chrześcijan.

Azazel kazał mi powiedzieć wszystkim, że Bogowie rozumieją, a nasi ludzie, którzy są w złej sytuacji finansowej mają wykorzystać to i uzyskać co mogą. To poważna sytuacja nadzwyczajna. Zawsze pamiętaj, aby sprawdzić daty na cokolwiek można uzyskać z darmowego żywności półki. Każdy w ubóstwie powinny mieć pełne prawo do korzystania z tych miejsc.

Ponadto, jeśli masz dostęp do bezpłatnych posiłków, jest to kolejna oszczędność pieniędzy. Darmowe posiłki to oszczędność pieniędzy, więc można iść na rynek i kupić, zaopatrzyć się w jedzenie o długiej przydatności do spożycia.

Skorzystajcie z czego można. Ponownie, jest to smutny fakt, że chrześcijanie zarządzają większością z tych miejsc. Nie wychylajcie się przed szereg, trzymajcie gębę na kłódkę, po prostu wejść-wyjść. Nigdy nie angażować się w jakiekolwiek rozmowy, nie wystawiajcie żadnych tatuaży jakie możecie mieć, nie nosić żadnej biżuterii ani zauważalnych ubrań, które przyciągają uwagę. Po powrocie do domu, porządnie oczyśćcie swoją aurę.

Jest to sytuacja nadzwyczajna. Ponownie nasi Bogowie pomogą tym z was, którzy naprawdę jej potrzebują. Wszyscy będziemy chronieni przez to, ale musimy robić to, co do nas należy aby pomóc sobie.

Przejdźcie przez wszystko, na co wydajecie pieniądze i określcie priorytety. Wszystko na czym możecie oszczędzić, należy to zrobić i umieścić swoje pieniądze do zaopatrzenia się tyle, ile się da.

Będę pisać więcej tu wkrótce z poradami na konserwowania żywności, gotowania i innych.
Spójrz do internetu i lokalnej biblioteki aby zebrać więcej wskazówek na temat zaopatrzenia się w żywność, listę żywności długoterminowej, zarządzania pieniędzmi i przygotowania do przetrwania. Wykorzystajcie także swoją przestrzeń jaką dysponujecie.

Każdy, kto ma listę dobrych stron internetowych dla powyższego, proszę umieszczać je tutaj. Jak zawsze, myślcieć za siebie i zastanówcie się się przed podjęciem jakichkolwiek porad. Czy to dotyczy Ciebie? Czy to będzie dla Ciebie działać?
Itp.
----------------------------------------------------

Użytkownik: czy europa też jest zagrożona? My też mamy się przygotowywać tu w europie?

WK Maxine: tak



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.