niedziela, 5 lutego 2017

Rytuał na zwrócenie klątw



Rytuał na zwrócenie klątw

Autorka: WK Maxine

(…)

Otwórzcie go następującą modlitwę:

Usłysz mnie, o Wielki i Potężny Szatanie. Proszę o Twą pomoc w zwróceniu tych przekleństw, wzmocnionych, do nadawców którzy zaatakowali nas za wykonywanie Twej woli. Wiesz, kim są. Poznają Twój gniew. Proszę, abyś wysłał do mnie Demona aby Ten wziął i dostarczył te i myśloformy z których oczyściłem moją aurę i duszę bezpośrednio do tych, którzy je wysłali. O Potężny Szatanie, napełnij mnie prawdą, mądrością i zrozumieniem, uchowaj mnie silnym w wierze i służbie, abym zawsze trwał w Tobie z chwałą, sławą i czcią, oddawaną Ci po kres wieczności.

1. Wyobraźcie sobie silnie jasne Słońce bezpośrednio nad głową. Afirmacja: „Światło oczyszcza i usuwanie wszelką negatywną energię, myśloformy i klątwy na mojej duszy, lub z nią połączone, które zostały skierowane do mnie i odsyła je z powrotem do wysyłających." Powiedzcie to 3 razy.

2. Wizualizujcie to Słońce jak schodzi w dół do waszej głowy i spycha wszelkie zanieczyszczenia, brudy, myśloformy, [te mogą pojawić się jako kawałki brudu lub dla tych, którzy są zaawansowani, można je zobaczyć, ponieważ mogą mieć one kształty, symbole, takie jak żywioły lub inne]. Będzie to szara lub czarna energia [gdyż zbiera], a pociemnieje w miarę schodzenia.

3. Wizualizujcie jasne światło zstępujące przez gardło, w dół przez ramiona, klatkę piersiową, brzuchu, następnie obszar bioder i całą drogę w dół do nóg, wypychając cały brud z aury i duszy.
4. Przesuńcie brudu obok ciebie, w stos.

5. Zróbcie tak trzy razy, kroki od 1 do 4. Dalej zbierajcie brud.

6. Po zakończeniu, wasza aura i dusza powinny być znacznie jaśniejsze i czystsze. Można też albo poprosić Demona o wzięcie energii i odesłanie jej do nadawców [zwłaszcza jeśli jesteście nowi] ALBO można wizualizować wystrzelenie jej z dala od was, kierując ją do nadawców.
-----------------------------------
Pominąłem cały wstęp WK Maxine – może dodam. Ale ważny ów rytuał jest, ponieważ ktoś chce się dobrać do skóry Duchowym Satanistom, tym którzy walczą. Reszta katoli niech nadstawia drugi policzek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.