środa, 20 grudnia 2017

Żydzi włamują się do komputerów



Żydzi włamują się do komputerów

Sam Wise napisał:
Re: The Internet; PRIVATE INFORMATION.
PostMon Dec 18, 2017 5:58 am

Jakiś czas temu miałem na telefonie kilka plików JOS. Niedawno odkryłem, że zniknęły z mojego telefonu. Teraz, w oparciu o typ połączeń z których korzystam przez większość czasu, nie jestem pewien, jak to się stało. Ale mam powód, by podejrzewać rzeczy. DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY PRZECHOWUJĄ OKULTYSTYCZNE INFORMACJIE, MEDYTATACJE JOSA, ETC. ZALECAM WAM BYŚCIE ICH BACZNIE STRZEGLI.
______________
Autorka: WK Maxine

To jest bardzo poważne. Wróg jest w panice. Nigdy nie widziałam ani nie doświadczyłem czegoś podobnego w ciągu ostatnich 20 lat, kiedy to byłam zaangażowana w Satanizm i byciu aktywną w Internecie.

PONOWNIE, zapiszcie wszystko na dyskach twardych i nie pozostawiajcie ich podłączonych do komputera.

Wróg na całym świecie hakuje bezlitośnie, zmieniając kody na stronach internetowych i tak dalej.

Android i iPhone nie są bezpieczne. Nowsze komputery i oprogramowanie mają wbudowane konie trojańskie. To dlatego pewne rzeczy zapisane znikają.

Tak jak powiedziałam wcześniej, będziemy działać tak długo, jak to tylko możliwe.

Studiowałam żydów przez blisko 40 lat i dopiero niedawno odkryłam, że oni (szczególnie ortodoksyjni) są mocno zaangażowani w okultyzm. Nigdy nie wiedziałam że aż do tego stopnia. To szokujące i to ich największy sekret.

Sprawiają, że my, Poganie, płacimy za każdą paskudną rzecz którą oni robią, płacąc rachunek za ich niewyobrażalne bogactwo.

Przed wiekami, szczególnie po zniszczeniu drugiej świątyni, porwali oni naszą Pogańską wiedzę duchową i wykorzystali chrześcijan oraz muzułmanów do wyrzynania Pogan dla nich.

Niektóre skradzione rzeczy są wyraźnie widoczne, na przykład nazwy ich miesięcy odpowiadają miesiącom babilońskim, tak jak były na wygnaniu w Babilonii.

Niektórzy czołowi rabini uciekali do Egiptu, kradli potężne duchowe nauki i używali ich w swojej kabale przez wieki, wykorzystując je do gromadzenia niewyobrażalnego bogactwa, kontroli i sukcesu. Tzdaka, czyli "dobroczynność" w języku hebrajskim, jest duchową ucieczką, którą kierują do swoich. Innymi słowy, Joel Schitzenbaum żyjący w luksusie może wcale nie być duchowy, czy duchowo świadomy, ale będąc żydem, odnosi korzyści.

Zawsze pamiętajcie, zwłaszcza jeśli Internet upadnie, wszystkie te tak zwane „czyny boga” NIE SĄ „czynami boga", ale są dziełem człowieka / żyda. Chodzi o to że masy mają niewielką wiedzę na temat tego, co można zrobić duchowo. W książkach „Jewish Myth, Magic and Mysticism” Geoffreya Dennisa oraz w „Tree of Souls” Howarda Schwartz'a, wszystko to zostało ujawnione tym, którzy czytają od deski do deski, strona po stronie i faktycznie się uczą.

Dennis ujawnia zwrot „żydowskie rytuały władzy". Pisałam o tym wcześniej, ale tak zwane „opętanie przez Demona” jest czymś z goła innym. Wytworzone przez żydów myśloformy. W ciągu wieków jakiś rabin lub sługa (co dla nich oznacza sabat), tworzył i przywiązywał nieprzyjemną myśloformę do jakiegoś ważnego Człowieka / Poganina i proponował egzorcyzmować go za sumę pieniędzy, specjalne przysługi i tak dalej.

Zawsze pamiętajcie, że tak zwane „proroctwa biblijne" są również dziełem człowieka / żyda. Kto włada Hollywood??? Nauka rozwinęła się do stopnia, gdzie mogą kontrolować większość pogody. Następnie często podają to w mediach jako „dzieła boże.”

Przeczytajcie książkę „Big Brother” Marka Dice’a, a nawet to jest już przestarzałe, aby otworzyć oczy.

Teraz próbują rozpętać wielką wojnę, aby odwrócić uwagę wszystkich od nich, nie inaczej niż to, co zrobili, gdy nazistowskie Niemcy ich zdemaskowały.

Tak, powtarzam wiele z tego, co już napisałam, ale trzeba to powtórzyć, zwłaszcza dla nowych osób.

Zapiszcie wszystko, co jest ważne, itp. W Internecie na dyskach twardych, dyskach i innych urządzeniach, a następnie odłączcie je od zasilania.

Wiedzcie, że tak zwany "bóg" to tak naprawdę żydzi. Szatan nie żartował, kiedy oświadczył: „fałszywi bogowie koranu i biblii".

I znowu, zdajemy sobie sprawę z niedziałających linków na JoS i powiązanych stron internetowych - pracujemy nad naprawieniem ich i ponownym uruchomieniem. W stopniu, w jakim atakuje przeciwnik, ujawnia się panika. Nie tylko JoSa, ale tysięcy stron internetowych na całym świecie.

-----------------------

Kasowanie ROKT z komórek NIE jest ograniczone do USA. Jeśli trzymacie swoje ROKT na komórce, to możecie się spodziewać ich usunięcia. 

Wiem o jednym takim przypadku. Znajomy Satanista nagle odkrył, że jego pliki z ROKT zniknęły z jego komórki, a żadne z jego bliskich osób nie tykało urządzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.