sobota, 2 kwietnia 2016

Art - 42 prawa Maat vel 42 negatywne spowiedzi do Maat



42 prawa Maat vel 42 negatywne spowiedzi do Maat

…czyli skąd żydzi wytrzasnęli dekalog i inne kretyństwa vel przykazania.

Nie popełniłem grzechu. 
Nie popełniłem rozboju z przemocą.
Nie ukradłem.
Nie zabiłem mężczyzny ani kobiety.
Nie ukradłem jedzenia.
Nie oszukałem {w dawaniu} ofiary.
Nie ukradłem od Boga / Bogini.
Nie mówiłem kłamstw.
Nie porywałem jedzenia.
Nie przeklinałem.
Nie zamknąłem uszu naprawdę.
Nie popełniłem cudzołóstwa.
Nie przyprawiłem nikogo o łzy.
Nie czułem smutek bez powodu.
Nie zaatakowałem nikogo.
Nie jestem kłamliwy.
Nie ukradłem niczyjej ziemi.
Nie podsłuchiwałem.
Nie oskarżałem nikogo fałszywie.
Nie gniewałem się bez powodu.
Nie uwiodłem niczyjej żony.
Nie brukałem się.
Nie terroryzowałem nikogo.
Nie występowałem przeciwko Prawu.
Nie byłem wyłącznie gniewny.
Nie przeklinałem Boga / Bogini.
Nie zachowywałem się z przemocą.
Nie spowodowałem zakłócenia pokoju.
Nie działałem pochopnie i bez namysłu.
Nie przekroczyłem swoich granic troski.
Nie przesadzałem w moich słowach mówiąc.
Nie czyniłem zła.
Nie używałem złych myśli, słów i czynów.
Nie zanieczyszczałem wody.
Nie mówiłem z gniewem lub arogancko.
Nie przeklinałem nikogo w myślach, słowach i czynach.
Nie umieszczałem się na piedestale.
Nie ukradłem tego, co należy do Boga / Bogini.
Nie ukradłem lub zlekceważyłem zmarłych.
Nie zabrałem jedzenia od dziecka.
Nie działałem z bezczelnością.
Nie zniszczyłem własności należącej do Boga / Bogini.

Źródło:
http://maatlaws.blogspot.com/2010/06/42-laws-of-maat.html

Czy na prawdę potrzeba jakiegoś pedofila, który po tej całej spowiedzi może gwałcić nasze dziecko, by wynieśc naukę z naszych błędów? Czy rzeczony pedofil może nas tego nauczyć? Czy może nas nauczyć czegoś, co jedynie my sami możemy się nauczyć?

Popełniać błędy jest rzeczą Ludzką, a wynosić z nich naukę, boską. Ciężko jest przebaczyć samemu sobie, a jeszcze ciężej wynieść naukę.

Sam grzech to pojęcie wypaczone, bo prawdziwym grzechem jest nie słuchanie Prawdy, ignorowanie jej - sposób na potępienie, czego żydowscy niewolnicy doświadczają. 

Pojęcie grzechu zostało nam narzucone przez żydostwo aby poczuciem winy ta rasa trzymała nas w garści przy ziemi. Osobną kwestią jest fakt wykorzystywania ‘spowiedzi’ jako narzędzia do kontroli władców i innych. W obecnych czasach spowiedź służy zaszczepianiu oraz utrzymywaniu niewolnika w poczuciu winy za to, że jest się Człowiekiem, robiącym Ludzkie rzeczy. Jedynym ‘grzechem’ jest GŁUPOTA. Każdy popełnia błędy, lecz ważne jest aby wynieść z nich lekcję i unikać popełnieniach ich w przyszłości. Stoi to w sprzeczności z biblijnymi ‘mondrościami’ - chrześcijaństwo egzaltuje kretyństwo i bezmyślność, gdyż ciemnogrodem najłatwiej władać – głupi, nie mający wiedzy oraz mocy niewolnik nie sprzeciwi się swojemu panu.

Prz 3:5 Z całego serca Bogu zaufaj, nie polegaj na własnym rozsądku

1Kor 1:
20 Gdzie zatem jest mędrzec? Gdzie uczony w Piśmie? Gdzie badacz tego świata? Czy Bóg nie zamienił mądrości świata w głupotę?
21 Skoro bowiem świat za pomocą swojej mądrości nie poznał Boga w całej Jego mądrości, wówczas spodobało się Bogu zbawić tych, którzy wierzą, przez głoszenie nauki uważanej przez świat za głupotę.

1Kor 7:
21 Zostałeś powołany jako niewolnik? Nie martw się! Owszem, nawet jeśli możesz stać się wolnym, raczej skorzystaj [z twego niewolnictwa]!
22 Albowiem ten, kto został powołany w Panu jako niewolnik, jest wyzwoleńcem Pana. Podobnie i ten, kto został powołany jako wolny, staje się niewolnikiem Chrystusa."
 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.