czwartek, 28 stycznia 2016

Art - Mariusz Pudzianowski o uchodźcach we Francji



Mariusz Pudzianowski o uchodźcach we Francji: To jakaś masakra, nie będę tego tolerował
 Mariusz Pudzianowski wrócił do treningów i szykuje formę na majową galę KSW. W środę odwiedził Warszawę, gdzie wziął udział w nagraniach promujących galę. Przy okazji udzielił nam wywiadu, w którym porozmawialiśmy o sporcie, ale i kwestii uchodźców.
Mariusz Pudzianowski: Wiem, o co mnie pan zapyta. A jeśli nawet to pytanie nie padnie, sam nawiążę do tematu. To, co oni ostatnio wyprawiają, to jest jakaś masakra.

WP SportoweFakty: Zanim jednak o polityce i kwestiach uchodźców, pomówmy o sporcie. Jak długo odpoczywał pan po przegranej z Peterem Grahamem?

(…)

Odnoszę wrażenie, że aktualnie pana myśli są pochłonięte zupełnie czymś innym. Dlaczego uchodźcy aż tak bardzo podnoszą panu ciśnienie? Na Facebooku nie szczędzi pan mocnych słów.

- Jako ludzie mi nie przeszkadzają. Denerwuje mnie ich zachowanie. Znam Syryjczyków, Irańczyków, Czeczenów - to są muzułmanie, do których nic nie mam. Zachowanie uchodźców we Francji doprowadza mnie do furii i nie mam zamiaru go tolerować.

Ma pan firmę transportową i z relacji własnych pracowników wie pan, co dzieje się w okolicach portu Calais, gdzie uchodźcy próbują przedostać się z Francji do Anglii. Co oni panu mówią?

- Ci ludzie, albo inaczej - to bydło ludzkie, bo inaczej tych uchodźców nazwać nie można - niszczy mienie firm transportowych w tym moje. Na bezczelnego zatrzymują ciężarówki, a gdy kierowca się nie zatrzyma w ruch idą kamienie, cegły. To nie wszystko - włamują się na naczepy i niszczą towar, za który ja później muszę płacić. Policja francuska i angielska nie reaguje. Potrafi tylko powiedzieć do kierowców - jak was będą próbowali zatrzymać, to jedźcie po nich{1}.

Można powiedzieć, że jesteście bezradni.

- Dlatego na Facebooku nie przebieram w słowach, bo nie potrafię siedzieć spokojnie. Jeśli ktoś chce mi zrobić krzywdę, to mam się temu przyglądać?! Napisałem taki post, że zamknę się w naczepie z kijem bejsbolowym i będę bronił swojego mienia. I co napisali dziennikarze? "Pudzianowski jest agresywny, Pudzianowski grozi ludziom"{}. Ja po prostu bronię swojej własności! Czy to coś złego? Powtórzę to raz jeszcze: jeśli ktoś wejdzie na naczepę mojej firmy, łeb mu spadnie.

Domyślam się, że pana firma ponosi z tego tytułu spore straty.

- Tak niestety jest i nie zamierzam spokojnie się temu wszystkiemu przyglądać. Będę bronił swojej własności - czy to na naczepie, czy na własnym podwórku. Jeśli ktoś wejdzie na moją posesję, żeby mnie po prostu okraść, nie będę się wahał - użyję wszystkich środków, żeby go powstrzymać.

rozmawiał Artur Mazur

Źródło:

--------------------------------------
Żaden ze mnie fan KSW. Ale poprzez ten wywiad chcę coś pokazać – „uchodźcy” nie są uchodźcami tylko najeźdźcami, i że egzystencja czarnego bydła w Europie dotyka KAŻDEGO, nie tylko naszych sąsiadów (cieszę się że Pudzian używa w stosunku do nich poprawnego słownictwa).

{1} ale jezus mówi:

Mt 5:
39 A Ja wam powiadam: Nie stawiajcie oporu złemu. Lecz jeśli cię kto uderzy w prawy policzek, nadstaw mu i drugi!”
44 A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują;

 ojjjj, pan Pudzianowiski chyba nie jest pobożną owcą tylko człowiekiem, bo chce WALCZYĆ zamiast dać się złu. DAJESZ PUDZIAN, DAJESZ!

{2} Sam fakt, że media nazywają dzicz „uchodźcami” świadczy o tym, że są ścierwo-sługami żydów. Tak samo z nazywaniem Pudziana agresywnym. W chrześcisraństwie ‘słabość’ jest cnotą, a siła ‘gyżehem’ – i jakie są tego efekty?
------------------------------------
Tak jak można było się tego spodziewać, Pudzian za bycie Człowiekiem i gotowość do OBRONY zamiast do wydania swego na pastwę zarazy: 


Prokuratura wszczęła postępowanie ws. wpisów Mariusza Pudzianowskiego

Prokuratura wszczęła postępowanie sprawdzające w sprawie agresywnych wpisów Mariusza Pudzianowskiego na Facebooku - podało Radio ZET.

Były strongman, a od kilku lat zawodnik MMA, jest właścicielem firmy transportowej, która ponosi straty w wyniku ataków imigrantów na samochody we francuskim porcie w Calais.

Pudzianowski na swoim profilu miał ostro komentować tę sytuację, w niewybrednych słowach nazywać ludzi, którzy dokonują napaści na przewoźników.

Sportowiec dodał także film pokazujący imigrantów dewastujących ciężarówki i napadających na kierowców. Emocjonalny wpis został usunięty z konta Pudzianowskiego, ale pojawił się inny z fotografią z kijem baseballowym.

Radio ZET podało, że zawiadomienie do prokuratury złożyło jedno ze stowarzyszeń prowadzących projekt pod nazwą "HejtStop". Prokuratura ma zbadać, czy nie doszło do przestępstwa z art.256 Kodeksu Karnego, tak zwanej mowy nienawiści.

------------------------------
AJ WAJ! NIE WOLNO NARZEKAĆ NA ZŁO! NADSTAW DRUGI POLICZEK, DAJ SIĘ ZŁU ZAMIAST WALCZYĆ! SŁABOŚĆ, BYCIE OFIARĄ JEST CNOTĄ – SIŁA, BYCIE CZŁOWIEKIEM ZŁEM!
 

Mowa nienawiści = mówienie Prawdy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.