środa, 8 lipca 2015

Uczenie Satanizmu w szkole



Uczenie Satanizmu w szkole


Skierowano mnie swego czasu na powyższy filmik (dzięki, r.h.), co naturalnie wzbudziło moje podejrzenia. Samo nauczanie wprowadzono nie w całych Stanach, a zaledwie na Florydzie. Jasne było, że żydzi nie zezwoliliby na nauczanie czegoś, co jest dla nich zgubne, ale widocznie przed nauczaniem ateizmu – LaVeyanizmu – nie mogli się za bardzo obronić.

Moje obawy dotyczą paru rzeczy:

1) ujawnienie swoim „liberalnym” rodzicom swojej odrazy / niechęci do uczenia się o kulcie żydowskiego niewolnictwa może ukazać ogrom negatywizmu, jaki zaraza zaszczepiła tym rodzicom

2) żydowskim łowcom może być łatwiej namierzyć ucznia LaVeyanizmu

3) łatwiej będzie ludzkim sługusom żydów dręczyć i pasożytować tych, którzy zamiast umysłowego zniewalania wybrali coś INNEGO niż bezmózga masa    

Cóż, powyższe to łyżka dziegdziu w beczce miodu. O tej beczce zapomniałem, a ci którzy mają trafić na ścieżkę Ojca, o tym dziegdziu będą mogli pozapominać. Czym jest ta baczka miodu?

WK Maxine:  

„Oczywiście, to jest LaVeyanizm. ALE, nie ma tu powodu do dostrzegania żadnej negatywności. To SPRAWI, że wiele osób na nas natrafi. Zainteresowani tematyką dadzą nura w przeszukiwanie Internetu, a większość wyląduje u nas. Szatan oraz Bogowie Piekła przyprowadzają do nas wiele osób z Kościoła Szatana. Rozpoczęłam swoją wędrówkę tutaj od przeczytania Satanistycznej Biblii LaVeya, a gdy rozpoczęłam czytanie Satanistycznych Rytuałów LaVeya, Demony w mig skontaktowały się ze mną. Wtedy przekonałam się, że Szatan JEST bardzo prawdziwy.”

Tjaaaa… ja sam zrobiłem podobnie – najpierw Biblia, potem net, natrafienie na JoSa, czytanie, badania, itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.